Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
To spory kraj
Najpierw do Polski, potem w Banany
Tutuł zapomniał podlać kwiatka
To chyba z jakiejś agencji matrymonialnej
Ależ geniusz
Ważna aktualizacja
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 16 stycznia 2018, 21:34
I zaraz na półki księgarni wjeżdża jakiś psycho-horror o czymś takim.
Odpisz
4 marca 2015, 15:30
Ja bym zapytał, "Jaki bóg istnieje", jakby podał konkretnego, bym wiedział w co wierzyć, a jakby powiedział że nie istnieje, to bym wiedział aby korzystać z życia
Odpisz
4 marca 2015, 15:53
@misko02: Wszyscy jesteśmy dziećmi jednego Boga :) a inne religie poprostu inaczej go sobie wyobraziły
Odpisz
4 marca 2015, 16:31
Nie, boga nie ma, tyle w temacie
Odpisz
4 marca 2015, 16:45
@misko02: Gunfo prafda
Odpisz
4 marca 2015, 16:52
Jaki dasz dowód istnienia?
Odpisz
4 marca 2015, 16:53
@misko02: Napisz że wg ciebie go nie ma. Nie jesteś wszechwiedzący
Odpisz
4 marca 2015, 16:53
A masz dowód że go nie ma?
Odpisz
4 marca 2015, 17:08
M.IN. Kości dinozaurów, Zło na świecie, Wiele potwierdzeń "Wielkiego Wybuchu", ja wierzę w naukę :) Bóg nie stworzył świata, a Jezus nie był synem bożym a zwykłym człowiekiem ;)
Odpisz
4 marca 2015, 17:09
@misko02: Też wierzę w naukę ale od razu nie usuwam możliwości istnienia Boga.
Odpisz
4 marca 2015, 17:18
jak to powiedział jeden obrazek na jeja, jesteś gnostykiem teistą, wierzysz w boga, ale masz wątpliwości :)
Odpisz
4 marca 2015, 17:26
@misko02: Nom
Odpisz
4 marca 2015, 17:27
Wiesz jak połączyć naukę z Bogiem? On może być postacią z innego wymiaru :)
Odpisz
4 marca 2015, 17:27
Ja jestem Gnostykiem Ateistą, nie wiem czy bóg istnieje, czy nie, ale zakładam że nie :)
Odpisz
4 marca 2015, 18:48
@misko02: kości dinozaurów: nie widzę związku.
Zło na świecie: Bóg dał nam wolną wolę, zło jest tego konsekwencją,
Wielki Wybuch: ujmę to tak: "Wtedy Bóg rzekł: «Niechaj się stanie światłość!»" Poemat o stworzeniu świata ma sens przenośny (jak większość Biblii). Nie jest określone w Bibli w JAKI sposób Bóg stworzył świat. Na to pytanie pomaga nam znaleźć częściową odpowiedź nauka, która wykazuje właśnie, że wszechświat został stworzony w poprzez Wielki Wybuch, a ludzie poprzez proces ewolucji
A dowody istnienia Boga? Ot choćby samo istnienie wszechświata. Dalej, piękno, złożoność a przy tym geniusz świata niemal w każdej skali: makroskopowej (galaktyki, gwiazdy, planety), "naszej" (przeróżne ekosystemy, różne organizmy od jednokomórkowych, a wciąż tak świetnie sobie radzących po człowieka i jego niezwykły mózg) i mikroskopową (niezwykła budowa atomów, fizyka kwantowa, ilość różnych substancji, które istnieją i mogą istnieć). Wszystko to przy tym wspaniale współgra i zadziwia. A z każdym rokiem odkrywamy kolejne niezwykłości, które Pan Bóg nam przygotował. =)
Odpisz
4 marca 2015, 18:52
@elementiro: Wgl tak z innej beczki, bóg dał niby nam wolną wole, zrobił potop za nie spełnianie jego woli FUCK LOGIC
Odpisz
4 marca 2015, 19:02
@misko02: to, że mają wolną wolę nie znaczy, że nie będą ukarani za złe postępowanie. Wolna wola oznacza możliwość wyboru pomiędzy złem (które zostanie ukarane) a dobrem (które Bóg nagrodzi), a nie przyzwolenie na dowolne postępowanie. Podobnie ludzie nie mają fizycznej niemożliwości czynienia przestępstw, ale to nie znaczy, że nie spotka ich za nie kara.
Odpisz
4 marca 2015, 19:25
@elementiro: Czyli Bóg, to jeden wielki hipokryta, skoro chce abyśmy byli do dobrzy, to czemu daje nam możliwość zła? Co to? Jakiś "test" czy będziemy mu dalej posłuszni, jeśli tak to to mi przypomina kuszenie satana do zła...
Odpisz
4 marca 2015, 19:33
@misko02: Każdy człowiek wybiera czy chce być dobry czy zły, dlatego jest zło na świecie, ale po śmierci której data jest już ustalona w trakcie twoich narodzin to ktoś cię rozliczy z tego jak postępowałeś w życiu.
Takie moje zdanie.
Odpisz
4 marca 2015, 19:38
@SurMix: Czekaj, patrzę czysto logicznie, z tego wynika że bóg was kontroluje, bo skoro wiedział że umrę np. jutro przez postrzelenie, to jakby nie patrzeć musiał kogoś zmusić jakoś do zabicia mnie, nie wiem jak to powiedzieć, skoro on zdecydował że umrę od postrzelenia, to tego co miał mnie postrzelić musiał jakoś do tego zmusić
Odpisz
4 marca 2015, 19:44
@misko02: myśl jak chcesz, każdy to widzi inaczej, może nigdy nikt żywy nie dowie się jak jest na prawdę po śmierci.
Odpisz
4 marca 2015, 20:07
@elementiro: ale jest powiedziane, że stworzył wszechswiat? mi sie wydaje, że nie...
Odpisz
4 marca 2015, 20:34
Chyba jest czekaj sprawdze
Odpisz
4 marca 2015, 20:36
@misko02: nie, nie hipokryta. Bóg nie daje nam rozkazu, że musimy czynić dobrze, a jedynie takie wskazówki. Chce, abyśmy sami doszli do tego, że nie należy czynić źle. Nie chce nas ograniczać, kontrolować, daje nam wolną rękę, ale jednocześnie przestrzega nas przed niewłaściwym postępowaniem, bo my sami sobie nim zaszkodzimy. To nie Bóg nas skazuje na Czyściec czy Piekło, lecz my sami się na nie skazujemy poprzez niewłaściwe postępowanie. Chce, abyśmy byli dobrzy, ale nas do tego nie zmusza. I tu nie chodzi o posłuszeństwo samo w sobie, lecz o właściwe postępowanie. Ateiści czy innowiercy równie dobrze mogą sobie zasłużyć na Niebo jeśli będą na Ziemi żyć dobrze wobec innych, wobec całego świata. A co do kuszenia - jak sam zauważyłeś szatan kusi do zła. Bóg natomiast zachęca do dobra."
Odnośnie 2. komentarza: Bóg po prostu wie, że dana osoba umrze w taki a nie inny sposób, być może nie uratuje jej przed śmiercią, lecz decyzja o zabójstwie będzie dokonana przez człowieka dobrowolnie. Bóg jako istota wszechwiedząca wie wszystko co było, jest i będzie, także wie także kto kiedy i w jaki sposób umrze. Pozwala na śmierć, bo każdy ma przeznaczony sobie czas i nie będzie żył wiecznie, a śmierć jest przejściem do innego życia, być może szczęśliwego. Gdy ktoś nie postępuje dobrze też jednak nie będzie żył wiecznie, bo dla takiego człowieka też musi przecież nadejść kiedyś moment, w którym zostanie ukarany.
Odpisz
4 marca 2015, 20:39
@elementiro: No i czemu jak ja prościej pisałem to dostałem minusy?
Odpisz
4 marca 2015, 20:42
@misko02: Popieram cię bóg jest jakoś mało prawdopodobny
Odpisz
4 marca 2015, 20:43
@misko02: Po pierwsze nie ma dowodu na istnienie Boga który, by jednoznacznie dowiódł jego istnienie wszystkim ludziom, dla tego nazywamy się ludźmi wierzącymi a nie wiedzącymi. Po drugie tak patrząc "czysto logicznie" zło to brak dobra tak samo jak zimno to brak ciepła czy ciemność to brak światła ( Na podstawie tego co powiedział Einstein). Po trzecie jeśli chodzi o to że Bóg zna datę twojej śmierci, to nie znaczy że ją zaplanował, ludzie mają wolną wolę więc ktoś może cię zabić ( czy to umyślnie czy po przez przypadek), Bóg po prosu zna datę twojej śmierci. Po czwarte Bóg nie jest hipokrytą dając nam wolę tylko my tu na ziemi musimy udowodnić po przez swoje wybory że jesteśmy godni życia wiecznego w niebie.
Odpisz
4 marca 2015, 20:55
@hvkjxbyh: Yhym, mimo to wątpie w istnienie jego :P
Tak nawiązując do tego co powiedziałeś "Jesteście wierzącymi nie wiedzącymi", to wiara to taka ślepa loteria, nigdy nie wiadomo, czy ten bóg wasz istniał, czy jakiś plemienia w Afryce, wierzeń jest miliony i co najmniej połowa jest prawdopodobna :)
Odpisz
4 marca 2015, 21:12
@misko02: No nie wiadomo czy istniał. Ale w niego wierzymy. Jak dla mnie dowodem na jego istnienie jest wszystko, każde źdźbło trawy, każda kropla deszczu, każdy robak, każde ziarenko piasku itd. Poza tym pomyśl, był wielki wybuch i poprzez siły grawitacji ( zderzanie itd.) powstały planety i wszystkie ciała niebieskie, ale jakim cudem doszło do tego wybuchu? Jak powstało to co wybuchło ( nie pamiętam co to było xD)?
Odpisz
4 marca 2015, 21:21
@misko02: Może nie spierajmy się w te wierzenia? Każdy wierzy w to co chce wierzyć, a my jako ludzie tolerancyjni powinniśmy to uszanować :)
Odpisz
4 marca 2015, 21:22
@hvkjxbyh: A jakim cudem powstał bóg?
Odpisz
4 marca 2015, 21:35
@misko02: Nie wiem :P
Odpisz
4 marca 2015, 21:40
W biblii jest napisane że stworzył Świat, jednak pisząc że stworzył Świat autor miał na myśli wszechświat ( wszystko), ówcześni ludzie( ludzie którzy spisywali stary testament) nie znali czegoś takiego jak "Wszechświat"
Odpisz
Edytowano - 5 marca 2015, 15:48
@misko02: Bóg nie powstał. Bóg zawsze był, jest i będzie.
Zaś co do tej, jak to nazwałeś "loterii". Cóż, pewnie popularność katolicyzmu zrobiła swoje, to bez wątpienia, patrząc na to z perspektywy niewierzących. Z drugiej strony są jednak pewne dowody rzeczowe na istnienie Boga i Jezusa (a także Szatana), jednak w tej kwestii jest trochę ciężko. Bo niewierzący czy innowiercy i tak nie uwierzą w ich prawdziwość, stwierdzą, że są sfałszowane. Zgadzam się jednak, że dużo w konkretnym wyznaniu jest po prostu wiary, że tak jest tak a nie inaczej, niż logicznego rozumowania. Ale na tym właśnie polega wiara: dowody są, ale trzeba jeszcze w nie zwyczajnie uwierzyć. =)
Odpisz
11 marca 2015, 17:37
@misko02: udowodnij skąd się biorą cudy? może i inne religie mają rację, ale ja zostałem wychowany i ja ufam bogu na przykład modliłem się o różne rzeczy i te mądre rzeczy dostawałem. Sprawdź co to nowenna pompejańska (musi się spełnić nie ma bata sam sprawdzałem) więc wszystkie twoje argumenty to inwalidy (a propo spłoniesz w.piekle) napisz jak trochę rozumu zdobędziesz i pomyśl o tym wszysykim (wtedy nie spłoniesz)
Odpisz
11 marca 2015, 17:48
@gabrysplodowski: Pierdziele... Ty to na serio powiedziałeś czy jesteś kolejnym trollem? Jakie cudy? Może to, że "Papież Polak uniknął śmierci dzięki bogu" dlatego że snajper źle trafił? A poza tym, na większość cudów nie ma dowodów, jedynie wspominki, czyli tzw. legendy, jak wiadomo nie we wszystkie legendy się wierzy, a może to, że ktoś napisał o pewnej postaci książeczkę? Czyli jak ja napiszę o Latającym Potworze Spaghetti to on istnieje? Co do elementiro, niestety, dzisiaj już niczego nie udowodnisz, kiedyś wystarczyło wspominki, później zdjęcia, a dzisiaj? Zdjęcia- sfałszujesz, Filmy- Sfałszujesz, wszystko można sfałszować... Jedynie chyba zostało poszukiwanie antyków i tego typu rzeczy...
Odpisz
11 marca 2015, 21:33
@misko02: strzały w papierza to nie cud idioto tylko szczęście. poczytaj (o ile umiesz idioto (bez obrazy)) o uzdrowieniach i tego typu rzeczach pogadamy jak sie w to trochę wglebisz
Odpisz
12 marca 2015, 17:18
@gabrysplodowski: niektórzy uważają to za cud i mówią że bóg go uratował, więc zamknij mordę i naucz się ortografii "Papierza" i jeśli już chcesz rozmawiać to nie obrażaj tylko tłumacz i daj mi jakiś powód abym ja do ciebie się z szacunkiem odzywał..
Odpisz
Edytowano - 12 marca 2015, 19:45
@misko02: hem, nawet mi nie o zdjęcia chodziło. Te łatwo podrobić i podważyć autentyczność. Chodziło mi o np. wyniki badań całunu turyńskiego (wykonane bądź co bądź przez fachowców) albo sytuacje, gdy prosty człowiek zaczyna mówić płynnie językiem z którym być może nigdy nie miał nawet do czynienia. Ale jak ktoś nie uwierzy to i coś takiego podważy. Tak czy siak dziękuję za kulturalną rozmowę. =)
Odpisz
12 marca 2015, 19:49
@elementiro: Ale zauważ że też jest wiele dowodów że bóg nie istnieje... Prawdopodobnie nie dowiemy się tego aż do śmierci :) Ja patrzę czysto logicznie i takie coś jak bóg umnie nie ma prawa bytu :)
Odpisz
12 marca 2015, 22:09
@misko02: co ja twoja matka jestem wpisz cudy boskie i tyle a nie wszystko na tacy ci podać może frytki do tego
Odpisz
13 marca 2015, 14:12
@gabrysplodowski: Proszę, ty już się zamknij...
Odpisz
13 marca 2015, 16:03
@misko02: zostałeś pokonany i wycofujesz się jak tchórz....
Odpisz
14 marca 2015, 13:25
@gabrysplodowski: Po prostu nie uzasadniasz odpowiedzi tylko piszesz głupie komenty, z tobą nie piszę... Mogę z kimś innym, ale nie z tobą...
Odpisz
15 marca 2015, 09:54
@misko02: to ja mam specialnie ci szukać ? wygoogluj sobie te rzeczy i wtedy możesz wyrazić swoją opinie poraz kolejny mówie nie jestem twoją matką troche samodzielności chłopie
Odpisz
15 marca 2015, 10:07
@gabrysplodowski: Ku*wa ja znam większość "cudów" więc po jakiego ch*ja mam ich szukać? Chłopie zamknij mordę bo wku*wiasz
Odpisz
15 marca 2015, 21:23
@misko02: spłoniesz w piekle
Odpisz
4 marca 2015, 21:10
*lepiej by brzmiało ,,Stephen Haw-King?"
*Fineasz i Ferb już taki zrobili
*ten okularnik to straszny tchórz
Odpisz
5 listopada 2015, 16:48
@albatrosia: Zdajesz sobie sprawę że obrażasz wybitnego fizyka?
Odpisz
5 listopada 2015, 20:04
@MrStick: Tchórzem nazwałam tego drugiego gościa.
Odpisz
5 listopada 2015, 21:04
@albatrosia: A, chyba że tak .-.
Odpisz
4 marca 2015, 20:40
Ja nie wierze w boga ani w szatana ani w iluminatti ja wierze naukowcom że świat powstał ze zderzeń planet,pyłów itd.
Odpisz
4 marca 2015, 15:21
Czy przypadkiem hawking nie jest ateistą?
Odpisz
4 marca 2015, 15:28
@misko02: Jest,ale on tylko opowiada legendę :)
Odpisz