Anime? Nie oglądam, nie oceniam
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
SZYBKO BO NIE ZDĄŻYMY
Zagadki ludzkiego umysłu
Już po nim
Czyli to oni...
Zostajesz wykluczony z grona moich uczniów
Poszedł, zrobił swoje i wyszedł
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież21 sierpnia 2022, 13:05
Jak to przeszło?
Odpisz
13 marca 2022, 07:39
Nie lubię, ale to iabońzgie bajki a nie hińzgie
Odpisz
2 maja 2020, 02:14
123 do 112
Prawie zbalansowane
Odpisz
15 lipca 2015, 19:49
Autor ma dobre podejście do sprawy 😊
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2015, 15:43
JAK można BROŃCI HIŃZGIE BAJGJ???????????///
Odpisz
8 marca 2015, 23:23
@superman64: btw okropny obrazek w paincie :/
Odpisz
12 marca 2015, 07:35
@superman64: ale hełm mu wyszedł
Odpisz
16 marca 2015, 23:29
@Adulin: No w sumie...
Odpisz
12 maja 2015, 23:36
@superman64: Ekhm.. Można.
Odpisz
15 czerwca 2020, 21:09
@Kot_Kot: ~~odkop~~
Odpisz
16 maja 2021, 10:56
@superman64: .
Odpisz
2 marca 2015, 14:19
Nie muszę oglądać stale, żeby oceniać. Wystarczy, że widziałem i to nie raz. Nigdy nie piszę komentarzy typu "Hińzgie bajgi". Stwierdzam fakty, że anime jest gównem. Sam się o tym przekonałem wielokrotnie, a fani tylko potwierdzają tą tezę.
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2015, 14:25
@darcus: ZNOWU JAKIS GIMBUZ ZHEJTOWAL NASZE ULUBIONE BAJECZGI, TERAZ MOJI KOLEDZY CIE ZNAJDOM!&#&27814811131314
Odpisz
2 marca 2015, 14:26
@miszcz: To nie jest hejt. Hejter nie ma powodu dla swojej nienawiści. Ja mam mnóstwo powodów.
Odpisz
2 marca 2015, 14:29
@darcus: Kill La Kill Episode 16. Wyszukaj. I znajdziesz powód dlaczego dla mnie Hińzgje bajgi są Poebane.
Odpisz
2 marca 2015, 14:34
rzal mi was, pewnie jestescie fanami violetty i dlatego hejtujecie anime ;/
Żartowałem. Nie bij.
Odpisz
2 marca 2015, 14:36
@darcus: Jednym się podoba, a drugim nie. Może zacząłbyś szanować cedzą opinię mimo tego że dla ciebie jest błędna?
Odpisz
2 marca 2015, 14:37
Obejrzałem pół minuty i usta nie chcą mi się zamknąć...
Odpisz
2 marca 2015, 14:38
@AdiXiks: Powiedz mi kiedy i gdzie beształem KONKRETNĄ OSOBĘ za to, że ogląda anime. No właśnie. Nienawiść pozostawiam dla samego anime. Fakt oglądania go w minimalnym stopniu przekłada się na mój szacunek do danej osoby. Co innego z psychofanami, tych to się nie da szanować...
Odpisz
2 marca 2015, 14:42
@darcus: Ale mówienie o czymś że jest gównem jest w minimalnym stopniu chamskie bo jak ktoś oprócz anty-fana ma się z tobą zgodzić i podzielić kilka twoich argumentów?
Odpisz
2 marca 2015, 14:45
@darcus: Piszę "hińskie bajki" tylko dlatego, że ta dzieciarnia wije się wtedy jak żmije... Którymi nota bene jest ;)
Odpisz
2 marca 2015, 14:47
@AdiXiks: Fakty są faktami. Nie zgadzanie się z nimi to ignorancja. Zresztą, nie oczekuję, że żaden wielbiciel anime się ze mną zgodzi. Poza tym, chamstwem byłoby to, gdyby to nie była prawda. Ale jest. Więc to zwykłe stwierdzenie faktu.
Odpisz
2 marca 2015, 14:48
Co racja, to racja. No bo przecież...
"[...]A psychofani? Są nimi, nawet jeżeli tego nie widać. Tacy ludzie używają zwrotów, cytatów, obrazków, filmików i motywów z anime praktycznie na każdym kroku, bronią swojego ulubionego gatunku tam, gdzie tylko się da, rozpowszechniają go, próbują innych zachęcać do oglądania go, oraz nie potrafią zaakceptować tego, że ktoś go nie lubi, stąd ciągłe pytania w stylu "dlaczego nie lubisz anime" u tak wielu osób.[...]"
Odpisz
2 marca 2015, 14:49
@darcus: I tak się nie zgadzam że to jest gówno poniżej wszelkiej krytyki bo mi się podoba. Takie moje zdanie i żałuję że znowu zacząłem bezsensowną dyskusję.
Odpisz
2 marca 2015, 14:51
@miszcz: O kurde.
Odpisz
2 marca 2015, 14:52
@darcus: Powiem słowa Jednego Otakowca którego Spytałem się dlaczego on tak lubi Anime.
,,Bo to nie jest tak, że jeden popycha drugiego i koniec walki''.
No ku*va, Lubią Anime tylko dlatego, że są walki, Porno i Flaki.
Odpisz
2 marca 2015, 14:53
@AdiXiks: A więc jesteś ignorantem. Przykro mi. Cóż, niestety nie mam mocy by wydostać cię z tego okropnego stanu, na który nikt nie zasługuje. Wybacz.
Odpisz
2 marca 2015, 14:55
Oczywiście, że nie ma tak, że jeden drugiego popycha i koniec walki. Przecież dużo lepsze jest rozwalanie Układu Słonecznego kiwnięciem palca, jak to ma miejsce w większości anime, prawda? Cóż, stwierdzam u owego osobnika psychofanatyzm.
Odpisz
2 marca 2015, 15:01
@darcus: Ignorant to osoba nieposiadająca podstawowej wiedzy :v
Nie uważam się za ignoranta bo mam otwarty umysł na nowe informacje i rzeczy. Nie krytykuję niczego bo jak sam się przekonałem potem mogę myśleć zupełnie inaczej...
Odpisz
2 marca 2015, 15:08
@darcus: Wolę Amerykańskie, Są chociaż mniej Popierdouone, Mają Jakiś chociaż Sens (np. Transformers.) Niż Był se Dziciok, Pozbierał jakieś kulki I POJAWIŁSIE SMUK, I SMUK MU DAŁ WILKIE MINŚNIE, I POTEM WALCZUŁ ZE ZŁUM, BO KU*VA TAK. Dragon Ball może nie jest takie Poebane, ale I tak nie ma sensu. Czekam na Dzieciarnię która mnie zhejtuje.
Odpisz
2 marca 2015, 15:09
@AdiXiks: Ignorant to osoba, która ignoruje fakty, nie przyjmuje ich do siebie, chociaż je zna. Nie wystarczy mieć otwartego umysłu, żeby nie być ignorantem. Ignorant przyswaja tylko te informacje, które są mu na rękę.
Odpisz
2 marca 2015, 15:18
@darcus: Ja się zgadzam że anime to gówno, ale w każdej regule zdarzają się wyjątki... nawet w tym że w każdej regule zdarzają się wyjątki, a to jedyne anime co mi się podobało to: Death note.
Odpisz
2 marca 2015, 15:22
@KingsMax: Wielokrotnie już stwierdziłem, że są anime z ciekawą fabułą. Ale wszystkie pozostałe cechy nadal sprawiają, że jest to gówno. Gdyby z takiego anime wyciągnąć fabułę i zrobić na podstawie tego film/serial, mogłaby to czasami być naprawdę dobra produkcja.
Odpisz
2 marca 2015, 15:25
@darcus: W skrócie nie podoba ci się anime więc myślisz, że możesz nazywać je gównem i w ten sposób ranić ludzi, którzy uważają inaczej?
Odpisz
2 marca 2015, 15:28
@bloodasasin: Anime JEST gównem i dlatego nazywam je gównem. Nawet gdyby mi się podobało, to z bólem serca musiałbym przyznać, że tak jest. A osoba, która przejmuje się opinią innych powinna troszeczkę nad sobą popracować. Jeżeli fakty kogoś ranią, to nic nie poradzę. Jak powiem, że trawa jest zielona to też ich zranię?
Odpisz
2 marca 2015, 15:36
@darcus: Mówiąc, że anime jest gównem nazywasz wszystkie bajki tej kategorii, a na pewno wszystkich nie obejrzałeś. Nie bronię wszystkich anime bo sam oglądam 2 serie, których na razie nie chcę mi się oglądać, ale mam do nich sentyment bo dobrze je wspominam.
Odpisz
2 marca 2015, 15:39
@bloodasasin: Z tym, że anime, w przeciwieństwie do bajek, różnią się tylko szczegółami. Całokształt pozostaje taki sam, a to właśnie on sprawia, że anime jest gównem.
Odpisz
2 marca 2015, 15:41
@darcus: powiem ci tak jest anime i są hińzhie bajgi. Ja np nie oglądaj jakiś poje**nych bo mnie to nie bawi cały czas skysselac jakieś teksty o podłożu erotycznym. Death Note wdłg mnie najlepsze anime :D
Odpisz
2 marca 2015, 15:43
@Hoguzzos: "Z tym, że anime, w przeciwieństwie do bajek, różnią się tylko szczegółami. Całokształt pozostaje taki sam, a to właśnie on sprawia, że anime jest gównem."
Odpisz
2 marca 2015, 15:45
@darcus: Z tym, że w ten sposób odróżnia się anime od zwykłych bajek. Bo każde anime jest ze sobą w pewnym sensie spokrewnione. Robiąc bajkę nie masz wiele ograniczeń, wymyśl co chcesz byle nie było robione stylem jakim robi się anime. Robiąc anime możesz użyć tylko jednego stylu.
Odpisz
2 marca 2015, 15:48
@bloodasasin: No właśnie. Jeden, jedyny styl. I ten styl, czyli samo anime, jest beznadziejny. Zwykłe gówno.
Odpisz
2 marca 2015, 15:49
@darcus: właściwie to trawa nie jest tak naprawdę zielona
Odpisz
2 marca 2015, 16:00
@darcus: Jeden styl, a nie jedna treść. Naprawdę ci to tak przeszkadza?
Odpisz
2 marca 2015, 16:10
@bloodasasin: "Wielokrotnie już stwierdziłem, że są anime z ciekawą fabułą. Ale wszystkie pozostałe cechy nadal sprawiają, że jest to gówno. Gdyby z takiego anime wyciągnąć fabułę i zrobić na podstawie tego film/serial, mogłaby to czasami być naprawdę dobra produkcja."
Odpisz
2 marca 2015, 16:15
@darcus: Ja tu tylko jestem , żeby złapać cię za słówko :v
Użyłeś w jednym z komentarzy wyżej całokształt bla bla bla dlatego anime to gówno. A podczas innej internetowej kłótni mówiłeś coś o tym , że po większości się nie ocenia. A tu odwrotnie. P.S gratuluje wielkiej kłótni.
P.S.S sam oglądam jedną serię anime , a reszta według mnie jest beznadziejna.
P.S.S.S ale pewnie jest parę fajnych
P.S.S.S.S eeeeee...... koniec.
Odpisz
2 marca 2015, 16:16
@Rander: Większość, a całość, to dwie różne rzeczy.
BTW. Prawidłowo pisze się "PS, PPS, PPPS, etc."
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2015, 16:19
@darcus: ''wszystkie pozostałe cechy'' wszystkie? Na prawdę nie widziałeś żadnej postaci, która ci się spodobała? We wszystkich tych anime jakie oglądałeś nie było nic co Ci się spodobało nie licząc fabuły? Opcje są dwie: albo nie oglądałeś dobrych anime albo kłamiesz.
Odpisz
2 marca 2015, 16:19
@darcus: Całokształt jest brany z większości.
Odpisz
2 marca 2015, 19:21
@bloodasasin: NIE MA dobrych anime, rozumiesz? Są anime złe, gorsze i jeszcze gorsze. A nawet, gdyby anime było świetne, to ŻADNA postać, ani fabuła nigdy mi się nie spodoba. Wiesz dlaczego? Bo za każdym razem, gdy widzę anime jedyne, na czym jestem w stanie się skupić to hamowanie odruchu wymiotnego.
Odpisz
2 marca 2015, 19:23
@Rander: Nie. Jest różnica, kiedy większość jest jakaś, a kiedy całość jest jakaś. Od większości są wyjątki, od całości już nie.
Odpisz
2 marca 2015, 19:36
@darcus: Dobra. Ale powiedz mi jak to jest mieć 100 z 2 obrazków?
Odpisz
2 marca 2015, 19:37
@Rander: Słucham?
Odpisz
2 marca 2015, 20:08
@darcus: ''Gdyby z takiego anime wyciągnąć fabułę i zrobić na podstawie tego film/serial, mogłaby to czasami być naprawdę dobra produkcja.'' Zaprzeczasz sam sobie, a to, że nie ma dobrych anime to nieprawda. A tak w ogóle to co tak przeszkadza Ci w anime?
Odpisz
2 marca 2015, 21:22
@darcus: Konkretniej, proszę. Za**biście nie lubisz w anime animacji, wyglądu czy języka japońskiego którym mówią postacie? To są jedyne wspólne cechy.
Odpisz
2 marca 2015, 22:11
@bloodasasin: Ech... Mam znowu kopiować tekst żywcem z własnego profilu? Okej...
'Zacznę może od tego, że ten "hejt" bierze się stąd, że nie mam siły, czasu i ochoty by zamieszczać swoje motywy pod każdym materiałem. Ale skoro tak bardzo prosisz, to dobrze, powiem ci dlaczego nie cierpię anime. Pierwszą sprawą jest wygląd. Mówię tu nie tylko o samej oprawie graficznej, ale też o udźwiękowieniu, mimice postaci, ich wyróżnianiu. Ogólnie chodzi o to, co dzieje się na ekranie i co słychać. Jest to moim zdaniem kompletnie beznadziejne, postaci wyglądają nierealistycznie, a główni bohaterowie są niepotrzebnie i zbyt krzykliwie wyróżniani. Ponadto w zdecydowanej większości anime postaci wydzierają się okropnym, piskliwym głosem, a poddane emocjom wykonują dziwaczne ruchy i czynności, które całkowicie przeczą prawom fizyki, czy logiki. Ogólny styl grafiki również nie wywiera pozytywnego wrażenia... Następna sprawa to ogólny wydźwięk anime, jego fabuła, ogólna forma przedstawiania. Ponoć trafiają się anime o ciekawej, czy nawet wciągającej fabule, w co nie wątpię, jednak większość to po prostu monotonny chłam, który popularność zdobywa najczęściej dzięki treściom erotycznym, które same w sobie są okropną skazą. Bo anime opiera się właśnie głównie na tym i to tak bardzo, że niektóre opierają się WYŁĄCZNIE na tym. Anime tworzy własne zasady, co nazwałbym pozytywem, gdyby nie to, że te zasady łamią wszelkie normy, czy jakikolwiek sens, sprawiając, że całość jest nie do zniesienia. Anime nie przypomina niczego innego i nic innego nie przypomina anime, co w tym przypadku, zważywszy na jego inne cechy, jest negatywem. Ostatnią kwestią, dla której żywię najżarliwszą nienawiść jest popularność. Bezpodstawna, fanatyczna i zupełnie nielogiczna popularność, która nie powinna być przypisywana temu gatunkowi, zważywszy na wszystkie negatywne cechy. A jednak. Bo, wierz mi, anime nie ma fanów. Są osoby, które tego nie oglądają, są osoby, które to oglądają od czasu do czasu i są psychofani. Do pierwszych dwóch kategorii zaliczają się w miarę normalni ludzie, niestety w większości. A psychofani? Są nimi, nawet jeżeli tego nie widać. Tacy ludzie używają zwrotów, cytatów, obrazków, filmików i motywów z anime praktycznie na każdym kroku, bronią swojego ulubionego gatunku tam, gdzie tylko się da, rozpowszechniają go, próbują innych zachęcać do oglądania go, oraz nie potrafią zaakceptować tego, że ktoś go nie lubi, stąd ciągłe pytania w stylu "dlaczego nie lubisz anime" u tak wielu osób. No, to chyba tyle, chociaż, jak zwykle, mam wrażenie że o czymś zapomniałem.'
Odpisz
2 marca 2015, 22:11
@Nieznany_w_internecie: To, co wyżej.
Odpisz
2 marca 2015, 22:13
@darcus: Dostałeś mnóstwo odp. Pod 2 obrazkami o Anime.I jeszcze jedno.... pokemony to anime.
Odpisz
2 marca 2015, 22:16
@Rander: Wiesz dlaczego zawsze jest tyle odpowiedzi? Bo psychofani anime, czyli przeważająca grupa w całej społeczności oglądającej tenże gatunek, nie są w stanie zaakceptować tego, że ktoś nie lubi anime. A co do pokemonów, to popełniasz jeden zasadniczy błąd, wsadzając wszystkie pokemony do jednego worka. Jest anime o pokemonach, ale gry to już nie anime, nieprawdaż?
Odpisz
2 marca 2015, 22:19
@darcus: Ale to ,że powiedziałem "pokemony" można wyrwać z kontekstu że chodzi o anime , oczywiście to stare a nie te Arceusy itp. .-.
Odpisz
2 marca 2015, 22:27
@Rander: Nie martw się, moje zdanie o pokemonach nie odbiega znacznie od całokształtu mojej opinii o anime. Pokemony, jeżeli można to tak ująć, są jednookim wśród ślepców. Jest to, według mnie, najprzyzwoitsze ze wszystkich anime. (Pamiętaj, że określić coś najprzyzwoitszym wśród czegoś nie oznacza nazwania tego przyzwoitym). Gdyby fabułę pokemonów przenieść do filmu, serialu, czy nawet zwykłej bajki i odjąć z całości całą tą typową dla anime oprawę kontekstową, byłaby to iście genialna produkcja. Ale że ktoś wpadł na "genialny" pomysł zrobienia anime, to za przeproszeniem spiep**ył ten pomysł.
Odpisz
2 marca 2015, 22:34
@darcus: Czyli po prostu nie lubisz takiej grafiki.
Odpisz
2 marca 2015, 22:35
@Rander: To tylko jeden z powodów.
Odpisz
Edytowano - 3 marca 2015, 10:56
@darcus: Tak naprawdę to największym dla ciebie problemem jest wygląd anime. Bo pomimo, że w anime są treści erotyczne to nie wszystkie są nimi przepełnione. Więc uwierz mi da się niektóre anime oglądać bo mi też te podteksty przeszkadzają. A to, że grafika Ci przeszkadza to znaczy, że nie jest dla Ciebie. A że animacja, grafika i udźwiękowienie najbardziej Tobie przeszkadza (nie licząc podtekstów) moim zdaniem robi z ciebie hejtera. Bo gdy chce się obejrzeć kryminał nie włącza się komedii. To, że tobie przeszkadza jak wygląda anime i jak brzmi to twój problem i to nie oznacza, że jest gównem.
P.S jeżeli przeszkadza Ci japoński dubbing to czasem możesz wybrać inny np. w dragon ballu francuski czy angielski.
Odpisz
3 marca 2015, 14:20
@bloodasasin: To już twój problem, że wyciągasz błędne wnioski, bo nie umiesz, albo nie chcesz czytać ze zrozumieniem.
Odpisz
Edytowano - 3 marca 2015, 18:34
@darcus: Częściowo cię rozumiem. Nienawidzisz anime za to, że postacie są zbyt wyróżniane. A czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego tak jest ? Wszystko ma swoje źródło w mandze, a konkretniej w systemie w jakim ona powstaje. W pracowni autor rysuje praktycznie same postacie więc jako tako psychicznie się na nie nastawia. Natomiast wszystkie tła oraz efekty najczęściej rysują asystenci. A ponieważ anime jest najczęściej dokładnym odzwierciedleniem mangi to postacie i ich losy są praktycznie głównym tematem w większości anime. Dalej... Nie podoba ci się sposób reagowania postaci. Anime jest robione dla dzieci i nastolatków. W założeniu ma być ono proste w przekazie. To czysty biznes. Im więcej osób zrozumie daną mangę/dane anime tym będzie więcej nabywców tychże. Jeżeli manga jest ciężka do rozumienia często nie przechodzi wstępnej selekcji. Więc nawet jeżeli jakaś manga posiada zawikłaną historię w skomplikowanym uniwersum, najczęściej po prostu ląduje w koszu gdyż nie ma siły przebicia nad wszelkimi bijatykami, mechami , wyciskaczami łez i innymi chińskimi porno-bajkami. Rozumiem że ci się to nie podoba ale to nie znaczy, że masz prawo obrażać ludzi którzy to oglądają tylko dlatego że to oglądają.(no dobra masz prawo jesteśmy w internetach.) Każdy ogląda anime z jakiegoś powodu. Jeden lubi epickie walki(rzucanie w siebie galaktykami jest zdecydowanie bardziej epickie niźli uliczna strzelanina). Inny lubi widok animowanych cycków. Ktoś może lubić górnolotny humor lub przewrotną logikę. Jeszcze inny chce obejrzeć coś o ludziach w swoim wieku. Większość fanów anime w Polsce jest w wieku licealnym, a takich anime jest cała masa. Potrafisz wymienić mi kilka tytułów filmowych romansów szkolnych? Ja natomiast szukam w anime najbardziej narąbanych wizji światów, kontrowersyjnych tematów oraz innych zjawisk niedostrzegalnych nigdzie indziej. A nawet jeśli, to filmowcy raczej nie poświęcą 4 godzin czasu na roztrząsanie jednej treści.
Natomiast podoba mi się w nim nieskończony optymizm. Jesteśmy w Polsce, a mnie już znudził wszechobecny pesymizm i życie polegając w dużej mierze na rozwiązywaniu własnych problemów. Mam ochotę na trochę niskolotnej rozrywki z której wiele a to naprawdę wiele razy można wyciągnąć jakąś naukę. Ponieważ określenie chińska bajka nie bierze się tylko i wyłącznie z tego że anime jest animowane, ale też z tego że większość posiada swój morał. Mimo, że czasami może być on nieco dziwny i się powtarzać w większości przypadków on gdzieś tam jest.
Odpisz
Edytowano - 3 marca 2015, 19:04
@darcus: Twierdzisz, że to ja popełniłem błąd, ale czy zastanawiałeś się czy ty go popełniłeś? Dlaczego ja popełniłem błąd sądząc, że anime zwyczajnie nie jest dla Ciebie? Sam napisałeś ''Przecież dużo lepsze jest rozwalanie Układu Słonecznego kiwnięciem palca, jak to ma miejsce w większości anime, prawda?'' a sposób w jaki to napisałeś wiadome jest, że jest to dla ciebie zbyt wielka przesada. Nie tylko w anime są przesadnie silne postacie, np taki supersilny, nieśmiertelny superman albo galacticus, również nieśmiertelny, pożeracz światów, którego można przepędzić tylko 1 sposobem.
Co do grafiki oraz ruchów postaci, cóż taki styl. Nic nie zrobisz. Dubbing czasem da się zmienić na inny język więc piski niektórych postaci nie będą Ci przeszkadzać. Co do erotycznego podłoża to są anime, w których go niema lub niema go tak wiele. Więc zostają ruchy postaci oraz ich wygląd, na który nie masz wpływu. Ale czy to aż takie ważne? Rzadko kiedy biorę jakąś produkcję poważnie, i prawie zawsze przymykam na coś oko. Z anime jest podobnie, nie bierze się tego na poważnie i dlatego reakcje postaci, i ich ruchy są przesadzone. Nie zamierzam Ciebie przekonywać do oglądania anime, ale po prostu nie chcę abyś nazywał każde anime gównem. Większość - ok! Część - ok! Wszystkie - kłamstwo ponieważ są anime, które mogłyby Ci się spodobać. Ale jeżeli nie podoba Ci się styl jakim jest tworzone anime to znaczy (jak już wcześniej pisałem), że nie jest dla Ciebie.
Odpisz
3 marca 2015, 19:25
@abbys96: W sumie to o to chodzi w fantastyce i to nie tylko wschodniej. O to, żeby oderwać się od naszego normalnego życia i zobaczyć coś co nigdy się nie stanie. To też pozwala na spojrzenie z innej perspektywy i pobudza wyobraźnię.
Odpisz
3 marca 2015, 20:30
@abbys96: Wyjaśnienie przyczyn zbrodni nie usprawiedliwia jej. Podobnie w przypadku anime. To, czy wiem, czy nie wiem, skąd bierze się cecha, której nienawidzę, nie zmieni mojego zdania na jej temat. Anime dla dzieci i nastolatków? I 60% zawartości to treści erotyczne/pornograficzne? Nie rozśmieszaj mnie. Jeszcze jedno - Nie obrażam ludzi oglądających anime. Obrażam tylko psychofanów i samo anime. Jeżeli ktoś nie jest psychofanem, to fakt, że ogląda anime nie wpływa znacząco na mój szacunek do niego.
Odpisz
3 marca 2015, 20:43
@bloodasasin: Uważasz, że wygląd jest moim głównym powodem nienawiści do anime i masz mnie za hejtera. To są błędne wnioski, a nie to, że anime nie jest dla mnie. Aby popełnić takie błędy, musisz albo nie czytać moich wypowiedzi ze zrozumieniem, ignorować je, albo nie czytać ich w ogóle. Wszystkie trzy możliwości są godne pogardy.
Myślisz ty czasem? Po co piszesz do mnie, że nic nie poradzę? Gdybym mógł to zrobić, pozbyłbym się anime całkowicie. Ale że niestety nie mogę, to jestem zmuszony wyrażać swoją opinię w internecie z lichą nadzieją, że kogoś przekonam.
Mówiąc o głosie w anime nie miałem na myśli wyłącznie dubbingu japońskiego. W polskich wersjach aktorzy są dobierani równie beznadziejnie.
Erotyczne podłoże w znikomej ilości? Nie rozśmieszaj mnie. Każde anime składa się w przynajmniej 40% z erotyki. Najgorsze przypadki to 100% pornografii.
"[...]są anime, które mogłyby Ci się spodobać." <--- Obraziłeś mnie tym stwierdzeniem. Nie dlatego, że po prostu tak uznałeś. Obraziłeś mnie, bo stwierdzasz że coś byłoby w stanie mi się spodobać, mimo iż tego nienawidzę, tylko dlatego, że tobie się podoba. To prawie czyni z ciebie psychofana. Dla jasności - Żadne anime NIGDY mi się nie spodoba. A anime jest gównem, mój drogi. Świadczy o tym choćby to, że każde anime różni się od innych tylko szczegółami. Cechy, które sprawiają, że jest to kompletna beznadzieja są więc takie same u wszystkich. Jeżeli nadal cię nie przekonuje, znajdź mi JEDNO anime, w którym NIE MA erotyki, przesadzonych ekspresji, zbyt potężnych postaci i ogólnego absurdu, a jest racjonalizm.
Dalej nie zamierzam rozmawiać, na następne komentarze nie odpowiem. Jestem wyjątkowo zmęczony ostatnio, a twoje głupie pretensje okropnie mnie drażnią...
Odpisz
3 marca 2015, 20:52
@darcus: Heh przykro mi bardzo ale ichniejszy system edukacji troszeczkę różni się od naszego prawdopodobnie w części anime przeznaczonych dla młodszych ludzi wstawki jak to nazwałeś "pornograficzne" zostały najprawdopodobniej użyte celowo, w celach edukacyjnych. Może cię to dziwić ale ich filozofia życia różni się od naszej. Z kolei w anime dla starszej widowni wyżej wymienione wstawki mają miejsce wyłącznie w celach (to tylko moje domysły) zmniejszenia liczby urodzeń w szkołach średnich. Aha, a jeśli chodzi o maniaków to tych których znasz, pozwalam ci na hejcenia ich (tak pisałeś że to nie hejt nie potrafię tego inaczej nazwać) gdyż to co robimy jest obleśne i zasługuje na potępienie i normalni ludzie o tym wiedzą i się z tym nie wychylają.
Odpisz
3 marca 2015, 20:56
@abbys96: No właśnie. Mają inną kulturę, inne obyczaje, inny rodzaj społeczności... Dlaczego więc nie zostawić ich własnego chłamu dla nich samych? Dlaczego cała reszta cywilizowanego świata ma upodabniać się do tych szaleńców oglądając anime?
Odpisz
3 marca 2015, 21:01
@darcus: Przykro mi ale projekt osobnego internetu dla Azjatów pozostał w fazie projektu. Dla nie których to dobrze dla niektórych źle, w każdym razie ja jestem z tego zadowolony. Świat byłby troszeczkę mniej kolorowy bez dyskusji takich jak ta :)
Odpisz
3 marca 2015, 21:07
@abbys96: ...Och, wybacz. Byłem przekonany, że jesteś płci żeńskiej. Wiesz, ustawienie nicku i avataru typowo kobiecych coś świadczy o ustawiającym. A wracając do tematu...
Nie. Nie mam na myśli osobnego internetu. Mam na myśli to, dlaczego ludzie spoza Japonii ciągle to oglądają? No właśnie. NIE MA POWODU. ANIME TO CHOROBA PSYCHICZNA.
Odpisz
3 marca 2015, 21:10
@darcus: Więc ludzi chorych psychicznie do tego ciągnie. A obrazek jest z pewnej dziwnej serii szukam ludzi którzy go rozpoznają :)
Natomiast jeśli chodzi o mój nick. Co w nim jest kobiecego?
Odpisz
3 marca 2015, 22:58
@abbys96: Zapomnij o tym. Nie mam dzisiaj siły na tłumaczenie się przed obcymi.
Odpisz
Edytowano - 4 marca 2015, 15:01
@darcus: Pomyślałem , zobaczę co się dzieję w tych dzisiejszych kreskówkach , obejrzałem jakiegoś "sandżeja i krejga" i powiem , jeśli to ma być śmieszne , i zabawne to wole anime. Nawet jeśli go nie lubię. W nowych kreskówkach cały czas jest coś o tyłkach, żyganiu i niestosownym zachowaniu... albo jakaś reklama na disney'u "jakie to fajne mały chłopiec ma przyklejone włosy z nóg to wargi , jest grubiański i chamski a jego kolega rzyga na niego w tramwaju hahaha!" .... już wolałbym żeby były puszczane anime gdzie jest chociaż morał.
Edit: Oczywiście nie te gdzie się liżą , itp >,<
Odpisz
4 marca 2015, 15:44
@Rander: Obecne bajki, kreskówki i seriale dla młodocianych są beznadziejne i nikt nie powiedział, że tak nie jest. Stanowią ogromny problem, ale nie większy od anime.
Odpisz
7 marca 2015, 19:56
@darcus: Tak sobie przeczytałem jeszcze raz te komenty i dochodzę do dziwnego wniosku. Uważasz że ignorant to osoba która nie zgadza się z faktami. Tu to że "anime" to gówno". Czyli uważasz twoje myśli za fakty?
Odpisz
7 marca 2015, 19:59
@AdiXiks: Gdyby moje myśli nie miały oparcia w faktach, nie nazywałbym ich faktami. Inna sprawa, że 'gówno' jest oczywistą metaforą.
Odpisz
7 marca 2015, 20:05
@darcus: Oparcie w faktach...
Rozjeb*łeś mnie...
I to konkretnie. Jakież to masz oparcie?
Dużo osób tak myśli, więc są to fakty?
Odpisz
7 marca 2015, 22:46
@AdiXiks: Opinia tutaj nie ma nic do rzeczy. Wystarczy spojrzeć na anime, by poznać, że to gówno.
Odpisz
26 kwietnia 2015, 21:19
@darcus: no wreszcie jakiś mądry człowiek. kongratulejszyn
Odpisz
26 kwietnia 2015, 21:25
@AdiXiks: bo to są fakty - za*ebiście popieprzone porno + za*ebiście krwawe walki i flaki gdyby były tylko te krwawe walki jeszcze bym przeżył i nie kłócił się o to, że to jest gówno, ale tego wszystkiego razem nie da się zdzierżyć
Odpisz
26 kwietnia 2015, 21:18
to nie są Chińskie bajki nie obrażajcie Chińczyków, oni nie są aż tacy po*ebani, żeby robić takie gówna jak japończycy
PS
po*ebane iabońzgje bajki
Odpisz
8 kwietnia 2015, 09:03
Hińzgie bajgi
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2015, 13:59
Wyjdź. Każdy ma prawo do własnego zdania, nawet jeżeli się z tym nie zgadzasz, tak samo ty masz do tego prawo jeżeli się z kimś nie zgadzasz... Twój argument jest inwalidą. Jeżeli napiszę że ziemia jest kwadratowa to znaczy że tak jest i nikt nie może się z tym nie zgodzić bo to moje zdanie? lel, logicznie bardzo
PS. ZNOWU TE HIŃŻGIE BAJGI FYJDZ STAD GIMBIE
Odpisz
2 marca 2015, 16:27
@miszcz: Jest różnica między własnym zdaniem a hejtem. Własne zdanie jest kiedy obejrzysz kilka serii anime i nie znajdziesz wystarczającej ilości powodów, dla którego mógłbyś je lubić. Hejt jest wtedy, gdy nadużywasz słów, które pogrążają anime albo nie znasz się na nich a je oceniasz. Osoba, która uważa że Ziemia jest kwadratowa się nie zna, więc nie powinna się wypowiadać.
Odpisz
Edytowano - 3 marca 2015, 19:07
@bloodasasin: "Osoba, która uważa że Ziemia jest kwadratowa się nie zna, więc nie powinna się wypowiadać." ale osób tego typu jest pełno (nie chodzi mi o kwadratową ziemię, mam na myśli anime) i jakoś nikt nie zabronił im się wypowiadać, tylko ty chcesz by każdy pisał same pozytywne komentarze na temat anime. Zresztą widziałem kilka razy to anime gdzieś przypadkiem i stwierdzam że anime to gunwo. Taka wypowiedź ci pasuje? Czy dalej jest źle bo nie napisałem nic pozytywnego na temat hińzgich bajeg? Z tego co widzę nie wiesz czym jest możliwość posiadania własnego zdania. Tak jak każdy fan anime nie potrafisz zrozumieć że ktoś może tego nie lubić i uważasz że jeżeli ktoś tego nie lubi jest hejterem... Nie ma czegoś takiego jak hejt, po prostu mam przeciwne zdanie a ty nie potrafisz tego zrozumieć.
Smutne.
Odpisz
Edytowano - 3 marca 2015, 20:05
@miszcz: To ty nie zrozumiałeś tego co napisałem. Po pierwsze napisałeś, że widziałeś część niektórych anime, a oceniasz wszystkie mówiąc, że anime to gówno. Nie mam nic do osoby, która powie ''nie lubię anime, bo jest zbyt nierealistyczne'' ale denerwuje mnie gdy ktoś mówi ''anime to gówno bo jest nierealistyczne''. Osób, które wypowiadają się na temat, na którym się nie znają jest najwięcej w internecie, bo tam właśnie na ten temat dyskutują najwięcej. I zapewniam Ciebie, że nie tylko ja uważam, że nie powinno się wypowiadać na temat, w którym nie jest się na bieżąco. Oceniasz ludzi bardzo pochopnie i nie przeczytałeś mojego komentarza ze zrozumieniem więc nie wmawiaj mi, że nie potrafię zrozumieć tego, że ktoś może mieć inne zdanie.
Odpisz
3 marca 2015, 21:15
@miszcz: Sztuką w oglądaniu anime jest czytanie między wierszami czerpanie zabawy z oglądania to jedno a wyczytanie co autor chciał przekazać jest sztuką tylko dla nielicznych. Więc jeżeli uważasz że anime to gówno to obejrzyj jedną dobrą serię i wyciągnij z niej morał. Jeżeli dalej będziesz nazywać anime gównem to przynajmniej będziesz mieć do tego podstawy.
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2015, 16:55
Jak ktoś nie lubi może ocenić, ale powinien zrobić to w sposób kulturalny oraz oglądnąć oceniane anime.
Odpisz
3 marca 2015, 18:02
@asylius: obejrzeć*
Odpisz
2 marca 2015, 21:08
Jak widzę komiksy wycięte z anime to albo je czytam i lecę dalej, albo nie czytam i omijam bez oceniania.
Odpisz
2 marca 2015, 18:54
Miczał ? Raczej Pedał, Hińzgie bajgi.
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2015, 18:53
Ale to jest głębokie. Aż się cały zapadłem w tym! To nic nie da przecież to jest internet i za wyzwiska oraz groźby w internecie nic nie grozi przez co pseudodorośli użytkownicy internetu wyzywają wszystkich i wszystko na lewo i prawo. Nie przebierając w słowach często rzucając wyzwiska i przekleństwa, ah młode pokolenie takie nieskalane obiektywizmem połączoną z wysoką erudycja.
Odpisz
2 marca 2015, 18:51
zjadłeś "w" w "obrazków" ;-;
Odpisz
2 marca 2015, 16:24
tak samo jak furry ...
Odpisz