Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Co dwie głowy to nie jedna
Imo pająka zamienić miejscami z muchą
Boisz się konkurencji?
Brawo
Szykuje się ciekawa współpraca
Serio, kto im to przedłużył na tyle sezonów?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież6 lutego 2015, 14:23
ludzie pamiętacie five nights at freddy`s ? mam coś na mapie google wszystkie pizzerie freddy fazbers pizza są zamknięte przypadek ?
Odpisz
22 marca 2015, 11:52
@NyAn_CaT: jest już FNAF 3
Odpisz
22 marca 2015, 15:40
@cezarybartosiewicz: no ale mi chodzi że pizzeria jest zamknięta
;-;
Odpisz
22 marca 2015, 15:50
@NyAn_CaT: oo a jak wpisze w google maps i będe chciał zobaczyć w stret wiev to co?
Odpisz
22 marca 2015, 15:53
@cezarybartosiewicz: Freddy Fazbears pizza a co ? chyba w kanadzie lub ameryce
Odpisz
22 marca 2015, 15:54
@NyAn_CaT: no wiem a ten będe mógł zobaczyć w stret wiev?
Odpisz
22 marca 2015, 16:04
@cezarybartosiewicz: no tak ale nie wiem czy zobaczysz pizzerie :/
Odpisz
22 marca 2015, 16:09
@NyAn_CaT: hhhmm a masz stret wiev jak nie to nie sprawdzaj chce zebyś tylko sprawdził bo sie troche boje ze mi jakiś wyszkoczy
Odpisz
22 marca 2015, 16:11
@cezarybartosiewicz: no nic nie wyszkoczy sprawdzałem
Odpisz
22 marca 2015, 16:13
@NyAn_CaT: uuhhmm Dobra a nie ma tam zadnej okłatki z freedym? Bo sie trocze czykam
Odpisz
22 marca 2015, 16:18
@cezarybartosiewicz: nie ma street wiew miało by to zrobić ? :/
Odpisz
22 marca 2015, 16:21
@NyAn_CaT: uhmm sprawdzę ale nie będe sie czykał alw jak mi sie włonczy FNAF to wyłącze i nigdy nie włoncze
Odpisz
22 marca 2015, 16:22
@cezarybartosiewicz: aha no to k
Odpisz
10 kwietnia 2015, 14:52
@NyAn_CaT: hej... poszperałem w necie i wiem dlaczego jest zamknięta.... to było "The bite of 87" plat czołowy foxy podbiegający do drzwi i o 6 AM wracający na scene to wszystko wyjaśnia ale jestem w trakcie śledztwa nad tym i wszystko było błędem oprócz "The bite of 87" i bjegającego foxy'ego coś tu jest nie tak będę musiał zaliczyć wizyte u scotta albo u stworzyciela pizzeri Hmmm
Odpisz
30 grudnia 2015, 13:58
@NyAn_CaT: Ehhh... Tak naprawdę to we FNaF4 dowiadujemy się, że to Fredbear stworzył - nie TBo87 -
tylko The Bite Of 82. Patrz:
Brat chłopca ze swoimi kolegami wziął go w ręce, zaniósł do Fredbear'a i włożył do szczęki. Szczęka się zatrzasnęła, gdyż dziecko płakało i tak zmiażdżona została jego głowa. To przez to Pizzerię zamknęli.
PS. Ta pizzeria nie istnieje.
Odpisz
17 kwietnia 2016, 19:52
@NyAn_CaT: Co to ma wspólnego z obrazkiem?
Odpisz
22 czerwca 2016, 16:00
@BloodyMonster: Psst...
To nie było ugryzienie w 82...
Odpisz
4 sierpnia 2017, 10:47
@NyAn_CaT: Kogo to obchodzi
Odpisz
3 lutego 2015, 21:18
Bóg steruje Ziemią w Google Earth? }:D mam pewien plan...
Odpisz
3 lutego 2015, 21:48
@Maks2603: niby jaki? to bóg tym steruje nie ty
Odpisz
3 lutego 2015, 21:51
@crazenata: Pobiorę Google Earth.
Odpisz
3 lutego 2015, 22:04
@Maks2603: ale nie jesteś bogiem
Odpisz
3 lutego 2015, 22:25
@crazenata: Mój plan zniszczony :(.
Odpisz
4 lutego 2015, 08:16
@Maks2603: możesz jeszcze zagrać w simsy...żądzisz ludźmi w wyimaginowanym świecie
Odpisz
3 lutego 2015, 21:59
eeee... ctrl?
Odpisz
3 lutego 2015, 20:34
ten obrazek jest inwalidą...powód? BÓG NIE ISTNIEJE.
Odpisz
3 lutego 2015, 20:46
@krzyzowka: Ktoś tu ma ból odbytu.
Odpisz
3 lutego 2015, 21:00
@krzyzowka: Kolejny "inteligentny" komentarz?
Odpisz
3 lutego 2015, 21:17
@krzyzowka: Troll is back!
Odpisz
3 lutego 2015, 22:06
@krzyzowka: może i tak ale tu nie o to chodzi
Odpisz
3 lutego 2015, 22:49
@TimekPL123: Jestem przeciwny religii, gdyż uczy nas ona by być usatysfakcjonowanymi niezrozumieniem świata.
Odpisz
4 lutego 2015, 14:48
Widzę wysoki poziom kolegi.
Poznanie Religijne- Tłumaczy wszystko lecz potrzebna jest wiara
Poznanie Naukowe- Nie gwarantuje wytłumaczenia wszystkiego lecz nie potrzeba wiary
Odpisz
4 lutego 2015, 15:07
@Kamstasz: Jeśli Bóg jest Alfą i Omegą, Początkiem i Końcem, jeśli zna całą przeszłość i przyszłość, dlaczego ludzie się modlą i myślą, że to zrobi jakąkolwiek różnicę?
Odpisz
4 lutego 2015, 16:04
Modląc się oddajesz cześć Bogu, wskazujesz że go miłujesz i szanujesz.
Odpisz
4 lutego 2015, 16:10
@Kamstasz: Jeśli jedyny sposób, w jaki Stwórca Wszechświata może udowodnić mi swoje istnienie to tworzenie podobizn Marii i Jezusa na artykułach spożywczych, to nie jestem pod wrażeniem.
Odpisz
4 lutego 2015, 16:14
Przecież to nie Bóg robi te podobizny a ludzie, ludzie z wolną wolą
Odpisz
4 lutego 2015, 16:17
@Kamstasz: To dlaczego dziurze asfaltowej przypisują boską działalność?
Odpisz
4 lutego 2015, 16:22
Zaczynasz coraz głupiej się bronić. Bóg jest biernym obserwatorem... a jeśli ktoś przypisuje dziurę asfaltową Bogu to jego sprawa. Najpierw pomyśl nad tym co piszesz i wtedy pogadamy.
Odpisz
4 lutego 2015, 16:24
@Kamstasz: Musimy kwestionować logikę historii mówiącej o wszechwiedzącym i wszechmogącym Bogu, który tworzy wadliwych ludzi a potem wini ich za swoje własne błędy.
Odpisz
4 lutego 2015, 16:29
Japie**ole człowieku, ty nic nie wiesz. Twoja wiedza kończy się na gimbusowej ateistycznej wiedzy. Bóg stworzył ludzi na swoje podobieństwo, a to szatan spowodował błąd ludzki, ludzie dostali wolną wolę i wywaleni z Gaju. Bóg wcale ich nie wini, tylko poddaje próbie.
Odpisz
4 lutego 2015, 16:31
@Kamstasz: W takim razie gdzie trafiają źli ludzie po śmierci?
Odpisz
4 lutego 2015, 16:41
Nie ma złych i dobrych ludzi. Są ci co żyją według prawa Boskiego i z Bogiem lub się go wyrzekają. Bóg nie naciska, masz w końcu wolną wolę, ale zawszę przyjmie skruszone dziecię. Ludzie którzy świadomie wyrzekli się Boga, nie trafiają w stan lepszego bytu tylko ... ( Wstaw - Nonegzystencja/ Piekło/ Tułaczka/ Czyściec )
Odpisz
4 lutego 2015, 16:43
@Kamstasz: Więc jeśli nie wierzę w Boga to trafię do piekła, tak?
Odpisz
4 lutego 2015, 17:02
Jeśli świadomie wyrzekłeś się Boga to tak, ale tu wchodzi pojęcie istoty wiary którego sądząc po twoich wypowiedziach nie znasz.
Odpisz
4 lutego 2015, 17:12
@Kamstasz: Nigdzie w Starym Testamencie nie ma wspomnianego piekła. Kara dla zmarłych nie jest tam wymieniona. Dopiero wraz z delikatnym Jezusem, łagodnym i potulnym, zostaje wprowadzona idea wiecznej kary tortur za drobne uchybienia.
Odpisz
4 lutego 2015, 17:19
Tu są 2 różnie religie. Jeśli myślimy filozoficznie to w wyższym bycie mogło stać się coś że kary zostały wprowadzone. Nie myśląc filozoficznie, stary Testament jest pisany symbolicznie. Należy pamiętać też że stary testament pisał/pisali ludzie głupsi od ewangelistów, więc trzeba było pisać to w prostym i zrozumiałym języku dla tamtego okresu, lecz wciąż symbolicznego.
Odpisz
4 lutego 2015, 17:22
@Kamstasz: Nic nie mówi więcej o braku perspektywy i pokory u człowieka niż fakt, że gdy nie potrafi pogodzić wiary z rzeczywistością, to rzeczywistość musi być błędna.
Odpisz
4 lutego 2015, 17:31
Naturą ludzką jest poznawanie nieznanego. Po 2 twoje stwierdzenie nie mówi nic mądrego, jedynie jakbyś chciał dokopać wierzącym ale odnosząc się do niego, celem każdego człowieka jest znalezienie równowagi między wiarą a nauką. A na koniec cytat mądrego człowieka : "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę, zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg." ~ Werner Heisenberg (jeden z twórców mechaniki kwantowej)
Odpisz
4 lutego 2015, 17:42
@Kamstasz: Nauka dostosowuje swoje zrozumienie rzeczywistości bazując na tym, co jest obserwowane. Wiara to zaprzeczenie obserwacjom tylko po to, by można było w dalszym ciągu wierzyć.
Pokazałeś zresztą już swą niewiedzę w "Tu są 2 różnie religie(...)".
Katolicyzm opiera się na Nowym i Starym Testamencie. W samej Biblii zaś jest od groma nieścisłości.
Odpisz
4 lutego 2015, 17:46
Judaizm mówi ci to coś? To jest wiara tylko w stary testament, chrześcijaństwo to wiara w nowy i stary testament. 1 + 1 = 2 więc nie mów że źle mówię. Co do nieścisłości Biblii to jak mówiłem jest ona pisana symbolicznie, dydaktycznie lub historycznie. Co do 1 wypowiedzi jak mówiłem wcześniej istnieje poznanie religijne i naukowe, każda ma - i +.
Odpisz
4 lutego 2015, 17:54
@Kamstasz: Zacznijmy od tego, że Biblia z historią nie ma nic wspólnego. Poza tym, to co napisałeś świadczy tylko za, że biblijny Jezus mógł nie istnieć. Nie ma żadnego współczesnego Jezusowi dowodu na to, że Jezus ten istniał lub na to, że Biblijne opisy jego życia są prawdziwe; żadnych wytworów, domów, wyrobów ciesielskich, autorskich manuskryptów, zapisów sądowych, świadectw naocznych świadków, oficjalnych dzienników, zapisów w rejestrach urodzeń, refleksji na temat jego roli w ówczesnym świecie lub nawet zapisanych dysput na temat jego nauk. Nie istnieje nic co by przetrwało od jego czasów, w których to rzekomo żył i działał.
Wszystkie historyczne odniesienia do Jezusa pochodzą z zasłyszanych plotek, spisanych dekady lub wieki PO jego rzekomej śmierci. Te historyczne źródła generalnie odnoszą się do wczesnych Chrześcijan raczej niż do historycznego Jezusa, a w niektórych przypadkach bezpośrednio zaprzeczają Ewangeliom lub są celowo sfałszowane.
Odpisz
Edytowano - 4 lutego 2015, 17:59
Akurat naukowcy potwierdzili że istniał ktoś taki jak Jezus, jak ci się nie podoba to z nimi rozmawiaj. Skoro i nauka i religia potwierdza, to tyle wystarczy. Co do ksiąg historycznych to one jak najbardziej istnieją i mówią prawdę np Księga Wyjścia lub Liczb. 2 sprawa z mojej wypowiedzi nie wynika że Jezus nie mógł istnieć tylko że Judaizm nie uznaje Jezusa za Proroka i wciąż na niego czeka.
Odpisz
4 lutego 2015, 18:04
@Kamstasz: Którzy naukowcy tak rzekli? Gdzie są dowody?
Odpisz
4 lutego 2015, 18:08
Jest to prawda ogólna, jak chcesz to poszukaj sobie o tym w internecie. A dowód to może choćby zapiski w archiwum rzymskim że człowiek o imieniu Jezus Chrystus został skazany na ukrzyżowanie za bluźnierstwo i rozszerzanie fałszywej wiary.
Odpisz
4 lutego 2015, 18:13
@Kamstasz: "Akurat naukowcy potwierdzili że istniał ktoś taki jak Jezus(...)" - Ponowię pytanie: którzy naukowcy? Próbujesz się wymigać odpowiedzią "Jak chcesz to poszukaj sobie o tym w internecie", lecz mnie to nie przekonuje. Dodatkowo powołanie, aby ktoś sprawdził coś w internecie jest zwykłym kłamstwem. Więc podaj mi imiona i nazwiska tych, którzy to "potwierdzili", jeśli nie chcesz, abym uznał, że zwyczajnie łżesz.
Odpisz
4 lutego 2015, 18:19
Nie masz się jak już bronić? Więc np. Juliusz Afrykańczyk ( pisarz ). Poza tym jak mówiłem to jest prawda ogólna nie wymagająca potwierdzenia jednostek. Jest za to mnóstwo dowodów które to potwierdzają: Akta Rzymskie, mnóstwo pism ludzi którzy NIE mieli związku z Jezusem, a jedynie widzieli te zdarzenia, jest grób w którym był pochowany Jezus, w aktach jest przedstawiony jako syn Marii.
Odpisz
4 lutego 2015, 18:30
@Kamstasz: To właśnie TY nie masz już pomysłów, więc musisz wymyślać i brnąć dalej swoje - co jest wielce żałosne, mam wrażenie jakbym prowadził konwersację z jakimś ultra moherem rydzyka albo skrajnie otępiałym użytkownikiem (czyt. Maureen). Wszystkie dowody świadczące, iż się mylisz zbywasz (jakby nie były warte uwagi). Nic do CIEBIE nie trafia, kompletnie nic. Bóg nie istnieje i z wiekiem to zrozumiesz (ciężko jest przemówić do rozsądku komuś zaślepionemu wiarą - którą od dziecka faszerowali go dorośli). Przykro mi, ale kiedyś byłem taki, jak Ty. Nie wyobrażałem sobie, iż Bóg istnieć nie może. Bogowie zostali wymyśleni na początku po to, aby wyjaśnić skąd ludzie wzięli się na ziemi. Później zaś służyli do manipulacji naiwnym
ludem. Im wcześniej to zrozumiesz, tym lepiej. Chciałbym jednak dać Ci ponownie szansę, nie odpowiadaj od razu - pomyśl, zastanów się trochę:
Jeśli Jezus jest synem Boga, lecz również samym Bogiem, przypuszczalnie ofiarował samego siebie samemu sobie by uratować przed samym sobą to co sam stworzył. On to również modlił się do samego siebie i błagał siebie by nie wymagał od siebie owej ofiary w celu ułagodzenia samego siebie i uratowania świata przed jego własnym gniewem.
Odpisz
4 lutego 2015, 18:39
Pierwsza kwestia ja nie byłem w kościele od jakiś 4 lat. Nie jestem fanatykiem religii lecz istoty wiary jako pojęcie filozoficzne. Sprawa druga, ty zadajesz pytania ( z dupy ) a ja na nie odpowiadam więc kwestia że kończą mi się pomysły jest błędna gdyż to wtedy gdy ty nie będziesz miał już żadnego pytania jest koniec. Nie widzę nigdzie że źle odpowiedziałem lub unikałem odpowiedzi. Ja słucham i odpowiem na wszystko. A co twojego pytania to poczytaj sobie o Trójcy Świętej. Bóg, Jezus, Duch święty. A kwestia ofiarowywania samego siebie samemu sobie też jest zła gdyż Jezus to robił dla ludzi nie dla Boga. Modlitwy i te inne sprawy też są skierowane w stronę Boga ojca, przez Syna Bożego. Musisz wzbogacić swoją wiedzę na ten temat gdyż to są podstawy.
Odpisz
4 lutego 2015, 18:45
@Kamstasz: Niech będzie, poczytam o TRÓJCY...
Poczytałem, proszę oto wklejka z wiki: Trójca Święta – chrześcijański dogmat stwierdzający, że Bóg jest Bogiem Trójjedynym, istniejącym jako trzy Osoby.
Czyli: Ojciec, Syn (Jezus), Duch Święty to te same osoby. Co się zgadza z twierdzeniem, które podałem przed chwilą
(Jeśli Jezus jest synem Boga, lecz również samym Bogiem, przypuszczalnie ofiarował samego siebie samemu sobie by uratować przed samym sobą to co sam stworzył. On to również modlił się do samego siebie i błagał siebie by nie wymagał od siebie owej ofiary w celu ułagodzenia samego siebie i uratowania świata przed jego własnym gniewem.)
Odpisz
4 lutego 2015, 18:50
Śmieszy mnie że przed chwilą Hejciłeś mnie za używanie Internetu jako źródła informacji ale trudno. Trójca jest jednym, lecz jako 3 postacie. To tak jak z pomarańczą, jest miąższ, skórka i pestki. Wszystkie tworzą jedno, lecz jako 3 różne rzeczy.
Odpisz
4 lutego 2015, 18:55
@Kamstasz: Wcale nie hejciłem Cię za używanie internetu. Chciałem abyś podał mi szczegółowe dowody wraz z dołączonym imieniem ów naukowca. Niestety nadal się nie doczekałem. Dostałem jeno jakieś bezwartościowe nazwisko.
Poza tym: Bóg, Syn i Duch święty to to samo. Więc potwierdza me "obawy", że (przeczytaj jeszcze raz całość dokładnie ze zrozumieniem):
Jeśli Jezus jest synem Boga, lecz również samym Bogiem, przypuszczalnie ofiarował samego siebie samemu sobie by uratować przed samym sobą to co sam stworzył. On to również modlił się do samego siebie i błagał siebie by nie wymagał od siebie owej ofiary w celu ułagodzenia samego siebie i uratowania świata przed jego własnym gniewem.
Odpisz
4 lutego 2015, 19:10
Ty to ściana jesteś, powtarzasz ciągle to samo zamiast porozmawiać. Myślałem że chcesz znaleźć odpowiedź ale ty po prostu chcesz zmasakrować kolejną osobę. I już powiedziałem że to to samo lecz pod innymi postaciami... Jezus jako że przybrał postać człowieka musiał się modlić aby komunikować się z Bogiem ojcem. Modlitwa jest rozmową. Sprawa druga, czy ty uważasz że Jezus zginą na krzyżu jako ofiara dla Boga? By go uspokoić, ułagodzić i powstrzymać przed gniewem? No to źle myślisz gdyż Bóg nie miał w planach zrobić im Apokalipsy czy czegoś innego. Jezus ginąc na krzyżu otworzył przejście ludziom do Nieba, oczyścił ich z grzechu.
Odpisz
4 lutego 2015, 19:15
@Kamstasz: Nie, ja nie wierzę, że istniał w ogóle ktoś taki. Rozmawiamy ciągle, lecz ja chcę Ci coś wytłumaczyć - a Ty to ignorujesz. Swoją drogą Bóg odpowiada na modlitwy tak samo, jak butelka mleka. Jedyna rzecz gorsza od bezczynnego siedzenia na tyłku (pozostając obojętnym na czyjeś cierpienia) jest bezczynnie siedzieć na tyłku i myśleć, że tak naprawdę pomagasz. Innymi słowy – modlić się.
Chrześcijaństwo: Wiara, że kosmiczny żydowski zombie, który jest własnym ojcem, potrafi sprawić, że będziesz żył wiecznie jeśli tylko symbolicznie zjesz jego ciał i telepatycznie powiesz mu, że akceptujesz go jako swego Pana, tak by mógł oczyścić Twoją duszę ze złej siły, która jest obecna w ludziach ponieważ kobieta stworzona z żeberka została przekonana przez gadającego węża by zjeść owoc z magicznego drzewa.
Odpisz
Edytowano - 4 lutego 2015, 19:17
Obrażasz teraz czyjąś Religię nie znając jej, innymi słowami jesteś bezwartościowym Atolem, kimś kto wybrał życie bez wiary, lecz również obrażanie religii. Nie możesz nazywać się ani wierzącym, ani ateistą. Koniec Rozmowy. Twoja wiedza jest tak mała że żal patrzyć.
Odpisz
4 lutego 2015, 19:22
@Kamstasz: Chyba nie znasz znaczenia słowa: "ateizm". Właśnie próbujesz mi wmówić, że nim nie jestem. Tym samym sugerujesz, iż ateizm również wymaga wiary. Nazywanie ateizmu religią jest równoważne nazywaniu łysiny kolorem włosów, niezbierania znaczków nazywaniu hobby czy abstynencji nazywaniu pozycją łóżkową.
Twierdzić, że ateizm wymaga wiary to takie ciemniactwo jak twierdzić, że brak wiary we wróżki czy krasnoludki wymaga wiary. Nawet jeśli sam Einstein we własnej osobie powiedział mi, że na moim ramieniu siedzi elf, i tak zażądałbym dowodu i nie był bym w błędzie czyniąc to.
Odpisz
4 lutego 2015, 19:26
Ateizm to brak wiary lecz z poszanowaniem dla wyznania innych.
Odpisz
4 lutego 2015, 19:35
@Kamstasz: Od kiedy brak wiary w bogów nie nazywa się ateizmem? Od kiedy osoba która chce przekonać drugą do tego, że jej argumenty są bezsensowne - urażając przy tym jej wierzenia (cholera, najbardziej denerwuje mnie w katolikach to, że tak łatwo się obrażają. Nie, naprawdę, wystarczy wejść w obojętnie jaki śmieszny obrazek traktujący o Bogu) nie nazywa się już ateistą? Tak, ponownie udowadniam, iż Twe argumenty są zwykłymi pyskówkami. Najgorsze jest to, że nie potrafisz przyznać się do błędu a także mi rację.
Odpisz
Edytowano - 4 lutego 2015, 19:39
Jest różnica między Ateistą a atolem. Tak samo jak między katolikiem a katolem. I mówiłem już że nie jestem prawdziwym katolikiem. I kolejny raz podkreślam że ja tu wprowadzam cokolwiek wartościowego do tej dyskusji gdyż odpowiadam na pytania, a ty nic nie robisz tylko je zadajesz.
Odpisz
Edytowano - 4 lutego 2015, 19:42
@Kamstasz: ateista - osobnik niewierzący w istnienie Boga lub bogów;
atol - wyspa koralowa w kształcie pierścienia, otaczająca lagunę
Tak, jest różnica :)
Poza tym nigdzie nie stwierdziłem, że jesteś katolem. Jeno zwróciłem uwagę, że nie potrafisz przyznać się do błędu.
Odpisz
4 lutego 2015, 19:47
Już to powiedziałem. ,,Pierwsza kwestia ja nie byłem w kościele od jakiś 4 lat. Nie jestem fanatykiem religii lecz istoty wiary jako pojęcie filozoficzne" poza tym za mało w internetach jesteś chyba żeby wiedzieć co to Katol i Atol. Nadal czekam na coś wartościowego od ciebie, jakaś warta mowa, przekonanie, cytat, morał.
Odpisz
4 lutego 2015, 19:52
@Kamstasz: Rozśmieszyłeś mnie, naprawdę, bardzo rozśmieszyłeś... Wiem co te kolokwialne słówka znaczą. Chcesz mądrych cytatów? U góry masz ich pełno. Ale proszę...
“Kłamstwo jest kłamstwem nawet jeśli wszyscy w nie wierzą. Prawda jest prawdą nawet jeśli nikt w nią nie wierzy.” – David Stevens
“Nadzwyczajne twierdzenia wymagają nadzwyczajnych dowodów.” – Carl Sagan
“Czy nie starczy, że ogród jest piękny? Czy muszą w nim jeszcze mieszkać wróżki?” – Douglas Adams
Odpisz
4 lutego 2015, 19:58
Albert Einstein:
"Wierzę w Boga i mogę z całą sumiennością stwierdzić, że nigdy w ciągu całego życia nie uznawałem filozofii ateistycznej (...). Moja religia jest pokornym uwielbieniem nieskończonej, duchowej istoty wyższej natury."
Blaise Pascal:
"Dlaczego Bóg nie pokazuje się sam we własnej Osobie? Zasługujemy na to? - Tak. -Jesteś pyszny i dlatego nie zasługujesz.- Nie. -Więc jesteś niegodny."
Izaak Newton:
"Biblia zawiera więcej potwierdzeń swej prawdziwości, niż dowolna historia świecka."
"To cudowne ułożenie Słońca, planet i komet może być dziełem Istoty wszechmocnej i rozumnej. A jeśli każda gwiazda jest ośrodkiem systemu podobnego do naszego, to na pewno wszystko zostało urządzone według podobnego planu i wszystko musi być poddane jednej i tej samej Istocie. Ta Istota nieskończona rządzi wszystkim (...). Bóg jest Istotą najwyższą, wieczną, nieskończoną(...)."
Masz tu trochę bardziej znanych ludzi.
Odpisz
4 lutego 2015, 20:05
@Kamstasz: Według tego ostatniego cytatu wszechświat jest doskonale dostrojony do życia. Otóż... wszechświat jest ekstremalnie wrogi życiu. Wydarzenia kalibru zagłady niemal wymiotły życie na Ziemi już przy kilku różnych okazjach. Ze wszystkich gatunków, które kiedykolwiek żyło, 99,9% już wyginęło. Życie tworzy nawet mniejsza część materii (ergo mniejsze niż powyższa liczba podniesiona do kwadratu!). Jeśli wszechświat jest doskonale dostrojony do czegokolwiek, to do tworzenia czarnych dziur i pustej przestrzeni.
Warunki, które obserwujemy, w szczególności te wokół Słońca i Ziemi, po prostu wydają się dobrze dostrojone do nas dlatego, że wyewoluowaliśmy tak by jak najlepiej do nich pasować. Nie można udowodnić, że wszelkie inne możliwe formy życia były by nieprawdopodobne przy innych warunkach lub stałych fizycznych ponieważ jedyny wszechświat, który możemy obserwować to ten, który zamieszkujemy. W istocie modelowanie sugeruje, że formowanie się gwiazd (warunek niezbędny powstaniu naszej postaci biologii) może być możliwe w przypadku wielu różnych zestawów warunków początkowych.
Odpisz
4 lutego 2015, 20:13
Ale to że jest możliwość życia już robi z naszego układu bezpieczne miejsce, w porównaniu z innymi które są o wiele bardziej niebezpieczne. Kim ty jesteś aby podważać słowa Izaaka Newtona.
Odpisz
4 lutego 2015, 20:18
@Kamstasz: Niewidzialne różowe jednorożce istnieją. Nie jesteś w dziedzinie jednorożnej koniny ekspertem, więc nie możesz stwierdzić, że tak nie jest.
Zasadność twierdzenia takiego, jak przykładowo o istnieniu boga, nie jest określana inteligencją umysłów, które owe twierdzenia konstruują i przechowują. Dowód i racjonalizm są tu czynnikami decydującymi.
Sir Isaac Newton, jeden z największych naukowców w historii, nie tylko był niezwykle religijny, lecz również wierzył w alchemiczną transmutację. Alchemia jednakże jest zupełnie błędna biorąc pod uwagę nasze współczesne rozumienie chemii, atomów i nukleosyntezy.
Fakt, że inteligentna osoba wierzy w jakieś nieracjonalne rzeczy jest po prostu dowodem, że nasze mózgi są w stanie dzielić wierzenia i przekonania na sekcje i separować je od siebie, zazwyczaj by utrzymać nas w stanie „błogiej nieświadomości” i za wszelką cenę unikać uczucia dysonansu poznawczego.
Odpisz
4 lutego 2015, 20:20
Też nie jesteś ekspertem w tej dziedzinie.
Izaac jest przykładem wzorowego człowieka. Pogodził wiarę i naukę, każdy powinien do tego dążyć.
Odpisz
4 lutego 2015, 20:25
@Kamstasz: Biorę to za akt desperacji :) Nie jesteś w stanie racjonalnie odpowiedzieć - ja zaś tak - więc rzucasz jakimś bezsensownym argumentem. Przykro mi, musisz jeszcze dorosnąć do tej rozmowy. Albo ponownie przestudiować to, co jest napisane na górze.
Odpisz
4 lutego 2015, 20:36
Nie jestem ekspertem dziedzin astronomii ale zagadnienia filozoficzne i religijne znam lepiej od ciebie. Swój poziom dojrzałości pokazałeś wtedy gdy hejciłeś czyjąś religię, zadawałeś pytania na poziomie przedszkolaka i teraz próbujesz zmienić temat. Jeśli masz jakieś MĄDRE pytania to je napisz. W innym razie milcz.
Odpisz
Edytowano - 4 lutego 2015, 21:10
@Kamstasz: Wybacz, ale są to syzyfowe prace. Szkoda mi czasu, który i tak Ci za wiele już poświęciłem. Jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć, tego co "dodałem" powyżej, nie jestem w stanie już nic uczynić. Zaprzeczasz nawet temu, że jestem ateistą. To już pokazuje Twój brak logicznego myślenia oraz podstawowej wiedzy.
Edit: Tak, zamilczę, ale nie z powodu braku pytań (jeśli tak to nazywasz) - lecz z oszczędności minut :)
Odpisz
4 lutego 2015, 21:26
Jak nie masz więcej pytań to moja praca jest tu skończona. Jeśli byś mógł wskazać pytania na które nie odpowiedziałem to to zrobię. Jak nie to dzięki za pogawędkę, i naucz się że nie każdy wierzący jest głupi a wiara jest potrzebna.
Odpisz
5 lutego 2015, 00:34
@krzyzowka: Własnie obraziłeś 44 moherów. Za to masz plusa ;)
Odpisz
11 kwietnia 2015, 13:42
@krzyzowka: tak samo twoj umysl
Odpisz
3 września 2017, 23:37
Istniał taki ktoś jak Jezus.
Odpisz
4 września 2017, 10:18
@Polski322: Po 2 latach!
Odpisz
3 lutego 2015, 20:01
"haha, shoo!" xDDD
Odpisz
3 lutego 2015, 20:09
@jacek1s: hahahahahahahahahah gacusiu nieśmieszne
Odpisz
3 lutego 2015, 20:23
@edzio2012: Czyżby ktoś zazdrości łapek jackowi? :)
Odpisz
3 lutego 2015, 20:24
nie nie lubie kanapek mam uczulenie na gluten
Odpisz
3 lutego 2015, 20:28
@edzio2012: Miło. Ale najpierw zdobądź szacunek na jeja, zanim porwiesz się na innych użytkowników...
Odpisz
Edytowano - 4 lutego 2015, 08:16
widzę że sam go nie masz więc nie pisz takich komów
Odpisz
3 lutego 2015, 20:26
Widzę, że kolejnemu rysownikowi zamarzyła się publikacja w charlie hebdo....? Głupie, że aż żaal
Odpisz
3 lutego 2015, 20:22
A co jeśli Bóg gra w IDLE, a tak naprawdę to nasz świat?
(Jestem ateistą tak na marginesie)
Odpisz