Głód zabija więcej ludzi niż Ebola
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Wykiwany
W końcu się doczekał
Kiedyś było inaczej w klubie jagód
*dźwięki umierania potworów*
Krok niezbędny do bezpiecznego opuszczenia budynku
Poland mountain
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież2 czerwca 2017, 23:04
otyłość zabija więcej ludzi niż głòd a itak o tym się niemòwi
Odpisz
27 stycznia 2018, 00:32
@Strex: Daj statystyki, że otyłość zabija więcej ludzi niż głód.
Odpisz
Edytowano - 27 stycznia 2018, 15:04
@SztykMolodiets: newscientist,com/article/dn23004-overeating-now-bigger-global-problem-than-lack-of-food/
zamień przecinek na kropke
Odpisz
27 stycznia 2018, 15:07
@Strex: Nie.
Odpisz
27 stycznia 2018, 15:27
@SztykMolodiets: dobra itak jak wklejisz w google to ci wyskoczy kliknij w pierwszy link
Odpisz
27 stycznia 2018, 15:38
@Strex: Głód zabija więcej.
Odpisz
27 stycznia 2018, 22:38
@SztykMolodiets: Najwięcej ludzi ginie przez innych ludzi
Odpisz
27 stycznia 2018, 23:08
@Strex: Mi się wydaję że ze starości.
Odpisz
27 czerwca 2017, 21:29
Akurat dzisiaj pizze jadłem ;D
Odpisz
10 stycznia 2015, 09:27
a ja akurat jadlam chalke....
Odpisz
10 stycznia 2015, 00:56
je**na konkurencja...
Odpisz
9 stycznia 2015, 21:02
moim zdaniem same dawanie im jedzenia nic nie da bo
więcej jedzenia=więcej głodnych dzieci
bo jeśli będzie im żyło się lepiej więcej kobiet będzie rodziło bez problemu dzieci które nie będą miały co jeść
powinniśmy ich raczej uczyć jak uprawiać rośliny i spróbować zmienić ich kulturę i mentalność inaczej dalej będzie tak jak jest
Odpisz
9 stycznia 2015, 23:02
@bylejakbylegdzie: oni umieją chodować rośliny ,na terenach afryki gdzie jest choć trochę wody jest bardzo dobra ziemia pod uprawy ale oni przyzwyczaili się do dostawania rzeczy za darmo.
Odpisz
10 stycznia 2015, 00:00
@slowik1: Nie, nie przyzwyczaili się i nie potrafią dobrze uprawiać roli. Oczywiście mają mniej pieniędzy na rolnictwo, ale też o wiele niższą kulturą rolną, która nie pozwala im efektywnie uprawiać roślin. Najlepszym pomysłem (moim zdaniem) dla Afrykanów są rośliny GMO, które w jakiejś części uzupełniłyby braki w wiedzy o uprawie, no i oczywiście lepsza edukacja.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:02
Afrykanie i tak sami się skazali na to przez co teraz przechodzą...
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:05
@FD_God: dlaczego?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:06
@loloja: Cofnijmy się w czasie, daleko do czasów gdy ziemia była jeszcze niezbadana, a cała rasa naszych dalekich przodków żyła w Afryce. Tamtejsi ludzie nie chcieli tam zostać z uwagi na nie sprzyjające do życia warunki, czyli słabe gleby, brak drzew, rzadkie deszcze i temu podobne, część jednak wolała tam zostać i do dziś zwą się oni Afrykanami, żyją sobie bez internetu w chatkach z gówna i liczą kamienie, tyle.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:10
@FD_God: ok dzięki
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:10
@FD_God: Karzesz ludzi za winy ich przodków? Niektórzy chcą, ale nie mogą żyć inaczej. Poza tym, wyglądało to nieco inaczej, niż opisujesz.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:12
@darcus: Dobra, to teraz bardziej nowoczesna wersja. Masz żonę i dziecko, z trudem wręcz ledwo utrzymujesz swoją rodzinę, robisz kolejne dziecko?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:16
@FD_God: Nie wiem jak to jest, nigdy nie miałem dzieci. Spójrz też na to, że ludzie czasami ulegają prostym pragnieniom ich ciała, a plemiona Afrykańskie raczej antykoncepcji nie stosują.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:18
@FD_God: Wow. Po prostu... WOW! Uważasz, że ludzie są odpowiedzialni za decyzje swoich praprapraprapra nawet nie wiem ile pradziadków. Odpowiedzialność narodowa i rozpamiętywanie krzywd ze średniowiecza jest głupie, ale przynajmniej dzisiejsi ludzie znają historię swoich państw i czują dumę narodową, więc można im coś zarzucić. Ty... nie wiem co napisać na ten temat.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:19
@darcus: Ponieważ jej nie posiadają, oni dobrze wiedzą, że biała rasa im przybędzie z pomocą i wręczy jedzenie, odzież i lekarstwa, dlatego też nic nie robią z tym by zacząć coś robić, moim osobistym zdaniem pomoc wobec Afrykańczyków powinna być stosowana tylko wtedy gdy zdarzyła się tam klęska żywiołowa, tak to niech sami sobie dają radę.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:20
@Omeg12: Wiesz, takich Afrykańczyków zawsze można stamtąd zabrać, nauczyć języka i dać im pracę... Tylko jaki % z nich z tego korzysta?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:20
@darcus: to niech se koze wezmą. Sami są sobie winni. Piepszą się jak kundle, mają jedną miskę ziarna na 12 dzieci i potem się dziwią że mają HIVa.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:21
@FD_God: ani mi się wasz!!!
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:22
A ja mam to gdzieś, mnie taki żywot przeciętnego Afrykańczyka nie obchodzi.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:25
@FD_God: Nie mieszam się. Szczerze, mnie to też średnio obchodzi. Po prostu... ten komentarz dosłownie mnie rozwalił.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:26
@loloja: Mnożą się na potęgę. W wielu miejscach w Afryce kobieta od wczesnych lat ma obowiązek rodzenia dzieci, bo wg nich to jej obowiązek. Nie patrzą, że te dzieci umierają z głodu, co roku ktoś tę kobietę brzuchaci.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:28
@FD_God: Wyobraź sobie, że żyjesz na kompletnym odludziu z garstką osób. Masz dzieci, bo chcesz zostawić cokolwiek na tym świecie. Żyjesz w chacie z błota i gówna, bo nie ma innych materiałów, by ją zbudować, a ty nie masz umiejętności, by je pozyskać. Okolica jest sucha i jałowa. Nic w niej nie rośnie i jest piekielnie gorąco. Jesz cokolwiek co kilka dni, dlatego, że jedzenia po prostu nie ma, a wody jest tak mało, że ledwo wystarcza. Żyjesz w brudzie, bo nie ma się czym myć, codziennie nękają cię insekty, pasożyty i choroby. Ale ty nic nie poradzisz, bo wyprawa poza tą okolicę skończy się śmiercią a w pobliżu nie ma nic, co mogłoby posłużyć do poprawy sytuacji twojej i innych ludzi. Jedyną twoją nadzieją jest pomoc z zewnątrz. Nadal uważasz, że nie powinieneś jej dostać?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:29
@darcus: Powiedzmy sobie szczerze, ja już bym się tam zabił przy najbliższej okazji, takie coś to tylko przymusowa asceza.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:29
@RozowaLandryna: no masz rację
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:29
Pomyślałeś o tym, że nikt ich nie nauczył jak postępować, a sami nie są w stanie bo pewnych rzeczy nie rozumieją?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:31
@FD_God: Ale oni nie znają lepszego życia. Sądzą, że taki los jest im pisany i mają tak żyć. Ale co ty tam wiesz, jesteś przecież rozpuszczonym bachorem który dostaje wszystko na kiwnięcie palcem. A ponoć to ja jestem bezuczuciowcem...
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:32
*waż
Dlaczego? Bo straciłbyś powód żeby uważać ich za gorszych?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:35
@darcus: O tak, najlepiej nazwać kogoś bezuczuciowym bachorem tylko dlatego, że żyje w lepszej sytuacji niż garstka murzynów. Gdyby jednak biała rasa w ogóle nie rozpoczęła kolonizacji w Afryce to nie jestem nawet pewien czy ktokolwiek żyłby jeszcze na tym kontynencie, rzecz jasna nie mówię tu o krajach takich jak choćby Egipt.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:36
@FD_God: O czym ty gadasz?! Tysiące lat temu Afryka to był najlepszy kontynent do życia. Sahara to były łąki i jeziora, w dodatku było ciepło, ale za to nie sucho. Dzieci są im potrzebne do pracy na roli, bo nic innego nie da się tam robić, bo są tragiczne warunki. To jest główny powód, a nie błędy jakichś tam australopiteków...
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:38
@FD_God: Nazywam cię bezuczuciowym bachorem, bo jesteś bezuczuciowym bachorem. Nie dlatego, że żyjesz w lepszych warunkach, ale dlatego że pokazujesz swój wybitny rasizm i brak współczucia. Założę się, że gdyby pokazali białe dzieci żyjące w podobnych warunkach (są takie), zacząłbyś się wydzierać jakie to niesprawiedliwe. I nie pochlebiaj sobie, ci ludzie żyli, żyją i będą żyć, nie jest to bynajmniej zasługa białych.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:39
@darcus: Bo tak jest, większość białych woli pompować swoje pieniądze w Afrykę, która i tak niewiele ma sobą do zaoferowania zamiast głodujących w swoim własnym kraju.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:42
Coś mi się wydaje, że to gówno prawda z tymi łąkami i jeziorami na Saharze, ale nawet jeśli były to jakim cudem mogły one zniknąć? Przecież nie trudno jest utrzymywać coś takiego i pielęgnować, ba nawet polepszać! Jednak jakoś to zniknęło i Sahara jest znana z tego, że jest pełna piasku i jest tak skwar.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:45
@FD_God: Czyli ty nie pomagasz innym, bo chcesz, żeby było im lepiej, tylko pomagasz im, bo chcesz, żeby oni ci coś dali? Darcus ma w sobie o wiele więcej empatii od ciebie (co jest... hmm... dziwne :D) i ma też rację, jesteś bezuczuciowym bachorem.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:46
@FD_God: Pieniądze które wydało USA na wojnę w krajach trzeciego świata wystarczyłyby do dziesięciokrotnego zakończenia głodu na całym świecie, tak więc nie pie**ol. Jeżeli człowiek ma miliony, to chyba może poświęcić tysiące na cele charytatywne?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:49
@FD_God: A co do tej Sahary, to w dupie byłeś i gówno widziałeś. Nie wiesz, jak zmienia się klimat? Nie wiesz. Australopiteki też nie wiedziały, dlatego nie 'polepszyły' tych łąk i jezior. Przypomnę ci, że nie było wtedy traktorów, kombajnów i nawozów.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:49
Wiesz, teraz liczy się tylko pieniądz... W owych czasach ważne jest to by było dużo ludzi by napędzać gospodarkę, uczenie Afrykan języka, obyczajów i kultury zajęłoby dużo czasu, pochłonęło by wiele pieniędzy i nie wiadomo jak się skończyło, gdyby pomagać osobom głodnym w swoim kraju to już jest inna sytuacja, tutaj osoba zna już obyczaje, język i przeważnie posiada wykształcenie, nawet do mieszania łopatą w betoniarce może się nadać, taki murzyn nawet betoniarki nie widział. Żeby jednak za własne zdanie nazywać kogoś bezuczuciowym bachorem to już trzeba mieć tupet, zwłaszcza że takie zdanie prezentuję nie tylko ja, o!
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:49
Oj tam, od razu dziwne. Po prostu mam nieco inne poglądy na niektóre sprawy.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:51
@FD_God: Słyszałeś o czymś takim jak zmiana klimatu? Według ciebie jakby się pielęgnowało lądolód podczas epoki lodowej, toby nie zniknął?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:51
@FD_God: No właśnie, nie tylko ty. Dlatego świat obraca się wokół pieniądza, dlatego ludzie na świecie głodują, dlatego wielu z nich nie ma pracy, dlatego rozpętują wojny i dlatego dzieje się większość negatywnych rzeczy, które są sprawką ludzi. Przez nieśmiertelną plagę Ziemi, którym jest twoje i nie tylko twoje podłe myślenie.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:52
@darcus: Nie może ponieważ jest to nieopłacalne, oczywiście że mógłby wydać te pieniądze z wojny na kraje Afrykańskie? Tylko po co... Przecież wojna przynosi większy dochód... Technologię... Pracę... Nawozów nie było w tamtych czasach, przecież nawieźć rośliny dało się praktycznie wszystkich, myślisz że z czego jest naturalny nawóz? Wtedy mogło też istnieć bydło, które robiłoby za siłę roboczą.
Odpisz
Edytowano - 9 stycznia 2015, 20:52
@darcus: :) Nie o to mi chodziło. Po prostu myślałem, że chciałeś się "oduczuciować", a tu proszę... :D
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:55
@FD_God: "Człowiek, który oskarża Australopiteków o nieuprawianie roli, bo nie potrafi zrozumieć że byli jeszcze głupsi od niego" <--- Od dzisiaj nosisz ten tytuł. Nie pomożesz ludziom, bo ci się to nie opłaca? I twierdzisz przy tym, że wiesz, co to empatia?
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:55
Cóż, powiem szczerze że równie chętnie co pozbyłbym się wielu uczuć, pozostawiłbym sobie kilka.
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:58
@darcus: Wiesz, użytkownik Quetl sam twierdził, że tysiące lat temu jeszcze były tam połacie zieleni, wtedy człowiek już był na tyle rozumny, że potrafił korzystać z narzędzi, potrafił je wytwarzać i potrafił się osiedlić. Jak chcesz to nadawaj sobie takie tytuły, Ty masz swój, ja mam swój, oboje zapewne mamy to gdzieś.
Odpisz
9 stycznia 2015, 21:10
@FD_God: Człowiek był na tyle rozumny i uprawiał rolę na Saharze, zresztą istnieje kultura saharyjska (Poniżej Sahary, aż do południowej Afryki występowały muchy tse-tse, które uniemożliwiały normalne życie), ale gdy klimat zaczął się zmieniać jakieś 10 000 lat p.n.e., saharyjczycy musieli się przenieść na lepsze tereny, jak np. dolina Nilu. Zresztą ta cała dyskusja nie ma sensu. Po prostu uznajmy, że ja i darcus mamy rację, a ty nie. Co ty na to? ;)
Odpisz
9 stycznia 2015, 21:11
Ja dalej jednak będę przy tym iż mam swoje racje by nie pomagać Afrykańczykom i najpierw zatroszczyć się o własny kraj, tego nie zmienicie i tyle.
Odpisz
9 stycznia 2015, 21:54
@FD_God: Wniosek jest prosty. Mylisz się i chcesz mylić się dalej.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:04
@darcus: Ty tak sądzisz.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:05
@FD_God: Nie. Ja jestem święcie przekonany, że tak jest. A wierz mi, jeżeli jestem czegoś święcie przekonany to zazwyczaj się nie mylę. Każdy, kto mnie dobrze zna powie ci to.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:10
@darcus: Jeżeli jesteś w stanie to widzieć to spójrz na inne komentarze, podzielają podobne zdanie do mojego gdzie czarni się tylko mnożą i mnożą, nawet gdy otrzymują tą pomoc od rasy białej. Pozwól, że trochę to sprostuję, nie mam na myśli tego by nic nie dawać Afrykańczykom, zawsze można ich uczyć roli, budownictwa i temu podobnych tylko jest to czasochłonne i zabiera dużo pieniędzy, jednak nie można sobie na to pozwolić z wiadomych powodów. Z Afrykanami jest tak jak w pewnym przysłowiu.
"Daj człowiekowi rybę, a nakarmisz go na dzień. Naucz człowieka łowić, a będzie najedzony do końca życia."
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:15
@FD_God: "Daj człowiekowi rybę, a zasmrodzi nią całe miasto. Natomiast daj mu wędkę, a wydłubie ci nią oko." <--- Z kolei to przysłowie świetnie pasuje do ciebie. Nie uważasz że ciężko uprawiać rolę z pustym od kilku dni żołądkiem? Trzeba im pomóc wyjść na prostą, a nie utrzymywać całe życie. Jak już rozwiąże się problem głodu, to sami zaczną na siebie pracować, z drobną pomocą. Opinia większości nie zawsze jest zgodna z rzeczywistością. Czasami po prostu jeden człowiek ma rację, tak jak w tym przypadku.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:18
@darcus: A czy dotychczas tego nie robią? Zapewniają im jedzenie oraz ich uczą? Jedyne co z tego wychodzi to większy głód spowodowany większą ilością dzieci.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:20
@FD_God: Tak, nieliczni filantropi którzy mają tylko tyle pieniędzy by wykarmić mniej niż jedną setną z nich.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:22
@darcus: Sam sobie zadaj pytanie czy lepiej jest trzymać te pieniądze dla siebie czy jednak przekazywać je na akcje charytatywne, mnie nie pytaj o odpowiedź bo i tak ją znasz.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:27
@FD_God: Pieniądze trzymam dla siebie tak długo, jak nie mogę bez nich żyć. Jak już będę miał majątek i pławił się w luksusie, śmiało będę się nimi dzielił. Mimo tego, że to się "nie opłaca".
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:52
@FD_God: no kiedyś , oni mieli co jeść. Mi się wydaje , że oni mają dodupy rząd i tyle. Wyjątkiem jest Mandela.
Odpisz
9 stycznia 2015, 22:06
Chcecie wiedzieć dlaczego jest głód - ponieważ Europejczycy i im podobni nie potrafią zrozumieć mentalności murzynów. Jak jest u nich mało jedzenia to robią wiele dzieciaków i przeżywa około 3-4, ale jak dadzą im żarcie to nie będzie głodu więc zrobią sobie 10 tych dzieciaków, i głód znów jest. To jest niekończące się koło.
Odpisz
9 stycznia 2015, 21:49
Gdyby popier.dolić ebolę to w ciągu kilku lat mogłyby być mocno przeyebane .__. głód jaki jest, taki będzie, jeśli się powiekszy to odrobine, a ebola gdyby nie została ogarnięta to chwila i nie ma 10% ludności. Teraz może to tak nie wygląda, ale 1 zarażona osoba zarazi 2 inne tamte 2 zarażą 4 potem 8,16,32,64,128 itd. to nie jest ciekawa wizja ;_;
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:51
A tym obrazkiem sprawisz, że nikt nie będzie głodny...
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:30
Smutne, ale niestety prawdziwe... :'(
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:10
Ludzie patrzą tylko na pieniądze..
Odpisz
9 stycznia 2015, 20:05
Jak patrzę w oczy tego dziecka to mi sie chce płakać :'(
Odpisz