TO jest prawdziwa równość!
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Co dwie głowy to nie jedna
Zazdroszczę Tadeuszowi
A Ty z czego wyewoluowałeś?
Znaczy że zaradny gość
Optymiści
Boisz się konkurencji?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież5 lipca 2020, 12:53
I bardzo ku*wa dobrze.
Odpisz
7 listopada 2014, 14:46
Dawniej kobiety dążyły do femizmu-kiedy mężczyźni byli lepiej traktowani i mieli więcej praw. Teraz jest zupełnie odwrotnie! Tylko czekać,aż mężczyźni-maskuliniści* będą walczyć o swoje prawa!
*Wymyśliłam to z maskulinum(mniej więcej tak brzmi nazwa r.męskiego) i wkleiłam początek tego wyrazu do feminizmu. To tak jakby ktos nie załapał, o co mi chodziło :P
Odpisz
7 lutego 2018, 00:32
@buttie_cullen: odkopuje... Fuck popkorn mi sie skończył
Odpisz
6 listopada 2014, 15:38
oczywiście, mało tego, to właśnie ojciec lepiej zajmie się dzieckiem, przykładowa sytuacja, idzie sobie taki rodzic z dzieckiem na spacer, i jakiś typek chce to dziecko porwać, co robi matka? wrzeszczy, drze sie na niego, w najlepszym przypadku trochę gościa podrapie ale i tak nic nie jest kobieta w stanie zrobić przeciw mężczyźnie i dziecko zostaje porwane, a co robi ojciec? rozku*wia takiemu gnojowi łeb. wniosek? ojciec lepiej zadba o dziecko
Odpisz
Edytowano - 6 listopada 2014, 15:55
@kptBOMBA: No bo paralizatory i inne środki do obrony własnej to nie istnieją.
A ojciec, który rozkÜrwia napastnikowi łeb pójdzie siedzieć na 20 lat, znając polskie realia...
Odpisz
6 listopada 2014, 15:59
@chupacabra001: Chyba chodziło mu o to, że obroni dziecko przed porwaniem. Ale i tak chyba żaden porywacz, nie będzie próbował porwać dziecka, które idzie z opiekunem...
Odpisz
6 listopada 2014, 16:54
@kptBOMBA: Gdy ktoś chce porwać/skrzywdzić dziecko przy którym jest matka to ona nie zaczyna tylko krzyczeć, ona...jest jak niedźwiedzica, zrobi wszystko by obronić młode.
Odpisz
11 listopada 2014, 16:32
@chupacabra001: kto normalny nosi w kieszeni ku*wa paralizator? zresztą ciało to lepsza broń
Odpisz
Edytowano - 11 listopada 2014, 16:33
@kptBOMBA: Ja noszę. Jakiś problem? To nie jest droga rzecz, a niezwykle praktyczna.
I kłóciłbym się, jeśli chodzi o wyższość ciała nad paralizatorem.
Odpisz
11 listopada 2014, 16:35
@Stasiek121: daj spokój, może i tak, ale co zrobi? nic, tak zostaliśmy stworzeni, że jesteśmy szybsi, silniejsi, wytrzymalsi itd. od kobiet, w skrócie - mamy przewagę fizyczną i psychologiczną
Odpisz
11 listopada 2014, 17:54
@chupacabra001: no noga ma raczej większy zasięg niż małe gówienko z prądem na końcu, a jeśli ktoś po prostu złapie rękę, która trzyma ten cały paralizator? albo sam paralizator? staje się bezużyteczny, albo nawet może zagrozić właścicielowi
a z drugiej strony to już nie masz czego nosić w kieszeni? ja pie**ole, albo po prostu jesteś zwykłą cipą, która się wszystkiego boi, jakich nasrało w ostatnich czasach
Odpisz
Edytowano - 11 listopada 2014, 18:02
@kptBOMBA: A słyszałeś o paralizatorach wyposażonych w 6-metrowy kabel?
Poza tym nie zaczynaj obrażać, małolacie, skoro nawet nie znasz mojego zawodu i nie wiesz, po co mi takie narzędzia.
Idąc Twoim tokiem myślenia, antyterroryści to też ci*y, bo używają gazu łzawiącego i paralizatorów?
Może sprostuję - jestem chory na serce i nie mogę sobie pozwolić na zbyt duży ruch.
Odpisz
11 listopada 2014, 19:35
@kptBOMBA: Szybsi, silniejsi i wytrzymalsi? Nie każdy facet taki jest i uwierz mi są kobiety szybkie, silne i wytrzymałe. I uważaj bo to będzie dla ciebie szokujące! Kobiety są nawet w wojsku! Niesamowite co nie? Więc wyłącz komputerek i telewizję. Wyjdź na świeże powietrze i poczytaj jakąś normalną książkę(np lekturę szkolną), bo zaczynasz przesiąkać bredniami z internetu i programów telewizyjnych.
Odpisz
11 listopada 2014, 22:49
@Stasiek121: To chyba babochłopy. Kobieta się do wojska nie nadaje, jako istota słabsza z natury.
Odpisz
12 listopada 2014, 08:11
@chupacabra001: to może trzeba było od tego zacząć? a małolatem to możesz nazywać siebie a nie mnie
Odpisz
12 listopada 2014, 08:16
@Stasiek121: mówiłem o przeciętnym mężczyźnie i przeciętnej kobiecie, nie mówiłem o nerdach i gimbusach, ale równie dobrze możemy wziąć, że się tak wyrażę, "samca alfa" i "samicę alfa" i co? i nadal mężczyzna ma przewagę
i nie, to nie będzie dla mnie szok, zresztą taki odsetek kobiet jest praktycznie niezauważalny
Odpisz
12 listopada 2014, 15:54
@kptBOMBA: Nazwałem Cię małolatem, bo zachowałeś się jak małolat. Zacząłeś wyzywać nie wiedząc o mnie nic, przedstawiałeś bardzo dziwny tok myślenia...
"Od razu"? Nie mam zamiaru "chwalić się" swoimi problemami na prawo i lewo, przedstawiam to jedynie w ostateczności.
Odpisz
12 listopada 2014, 17:09
@chupacabra001: ja pie**ole, nie wiedziałem, że małolatem jest ktoś się się nie boi podjąć walki, która nie jest dziwnym tokiem myślenia
Odpisz
12 listopada 2014, 17:35
@kptBOMBA: Jeżeli damy samce alfa i samice alfa w podanym przez ciebie wcześniej przykładzie...to kto wygra ?
Facet z mięśniami czy kobieta z mięśniami i instynktem ? Jak wspomniałem wcześniej, kobieta zrobi wszystko by obronić swoje dziecko, mogłaby nawet zabić. Przykładów masz od cholery na łonie natury.
Odpisz
Edytowano - 12 listopada 2014, 17:57
@kptBOMBA: Nie, małolatem jest ktoś kto obraża innych na podstawie jednego faktu. Nie znasz mnie, nie wiesz czym się zajmuję, nigdy mnie na oczy nie widziałeś - ale jesteś pierwszy, by nazywać mnie clpą.
Odpisz
12 listopada 2014, 18:50
@Stasiek121: jesteś ku*wa naprawdę jakiś je**ięty, facet nadal pozostanie szybszy, wytrzymalszy i silniejszy od kobiety, przy okazji dorzućmy do tego jeszcze refleks itp. nadal facet górą
o jakim ku*wa ty instynkcie pie**olisz? my nie jesteśmy zwierzętami tylko cywilizowanymi ludźmi, ludzie kierują się rozumem, nie instynktem
czyli ojciec nadal pozostaje lepszym obrońcą dziecka, i w ogóle
Odpisz
12 listopada 2014, 18:51
@chupacabra001: to samo można powiedzieć w stosunku do ciebie
Odpisz
12 listopada 2014, 18:58
@kptBOMBA: Wskaż mi zatem, gdzie Cię bezpodstawnie obrażałem jak rozpieszczony nastolatek.
I co do Twojej odpowiedzi do Stasia - wszystko pięknie, ale człowiek kieruje się zarówno instynktem, jak i rozumem. Wszelkiej maści odruchy to nic innego jak instynkt.
Odpisz
12 listopada 2014, 19:09
@kptBOMBA: Spałeś na lekcjach biologi czy jeszcze jesteś w podstawówce ?
Odpisz
13 listopada 2014, 14:13
@chupacabra001: czy ty właśnie mnie nazywasz rozpieszczonym nastolatkiem? nie byłem ani rozpieszczany za młody, ani nastolatkiem już nie jestem
a powiem Ci tak, nie każdy polega na odruchach, dam ci taki przykład, nie wiem czy mnie zrozumiesz, krav-maga, mówi się, że jest dla tych co walczyć nijak nie potrafią, że z tego każdy może korzystać, silny, słaby, wątły, umięśniony itd. chłopak, dziewczyna, wszystko jedno, opiera się ona głównie na odruchach właśnie, przynajmniej tak się zaczyna, uczą tak - gdy cios zmierza w kierunku głowy jaka jest reakcja, jaki jest odruch? cofnięcie głowy i uniesienie rąk przeważnie, jednakże w moim przypadku (i nie tylko moim, kumpli też) to nie zdawało egzaminu, gdy facet próbował mnie tego uczyć to tak nie wyglądało, najpierw mi o tym powiedział i nagle ni stąd ni zowąd mnie zaatakował, spodziewał się właśnie tego odruchu o którym mówił, ja tak nie zareagowałem, moja reakcja była przemyślana, szybka kalkulacja i odpowiedni blok, facet próbował na różne sposoby jednak mu się to nie udawało, zawsze odpowiednio się obroniłem, ustawiłem w odpowiedniej pozycji i byłem gotów do walki, i w ogóle jak się później okazało dla doświadczonego karateki uczenie się krav-magi i ich rzeczy, który odbiegają od naszych nie jest takie hop siup, tak samo w sytuacji z dzieckiem, nie kierowałbym się odruchami tylko najpierw bym szybko ogarnął co i jak i jak najlepiej mogę zareagować, kierowałbym się rozumem i doświadczeniem, wszystkim tym co umiem, a nie odruchem, i jest bardzo wielu takich jak ja, a poza tym zwykły odruch i po prostu rzucenie się na porywacza mogłoby zaszkodzić dziecku czasami przypadkiem, a żaden odpowiedzialny ojciec by na to nie pozwolił
Odpisz
13 listopada 2014, 14:16
@Stasiek121: co ma biologia do rozumu? no, coś pewno ma, ale w tym przypadku jakoś nie widzę tego
zresztą co z ciebie za chłop, co?
Odpisz
13 listopada 2014, 15:51
@kptBOMBA: Pamiętaj, że człowiek to też zwierze. Instynkt macierzyński, mówi ci to coś? Człowiek myśli, że pozbył się instynktów, ale one są w nas głęboko zakopane.
Jaki ze mnie chłop? Wresling jest dla mnie tak samo nudny jak piłka nożna czy inne sporty. Rozumiem żeby robić to dla zdrowia ale za pieniądze? Bezsens.
Odpisz
14 listopada 2014, 13:12
@Stasiek121: a gdzie ja wspomniałem o wrestlingu czy piłce?
tak, człowiek to też zwierzę, ale z instynktem czy nie mężczyzna zawsze będzie górował nad kobietą, tak po prostu nas natura stworzyła, tak było, jest i będzie, a poza tym wspomniany przez ciebie instynkt macierzyński bardziej odnosi się do wychowywania dzieci, tego co, gdzie i jak
Odpisz
Edytowano - 17 listopada 2014, 11:37
@kptBOMBA: Nie, nie nazwałem Cię rozpieszczonym nastolatkiem, ale porównałem Cię do niego. To ogromna różnica.
Nie musisz mi tłumaczyć czym jest krav maga, zajmuję się tym od paru lat.
Nie zapominaj, że nie masz żadnego wpływu na podświadomość, czyli odruchy. Można to zmienić, ale wymaga to czasu.
Post Scriptum: Instynkt macierzyński to również obrona dziecka. Zauważ, że żadna matka nie da skrzywdzić swojej pociechy. Najlepiej to widać u zwierząt, samica z młodymi bywa bardziej agresywna od głodnego samca... Jednak u ludzi też tak jest, choć zdarzają się wynaturzenia.
Odpisz
17 listopada 2014, 16:08
@chupacabra001: może i tak ale to nie zmienia faktu, że to porównanie jest bezpodstawne
chyba lepiej wiem na co mam wpływ a na co nie, co nie?
a agresja nie oznacza zwycięstwa, można być bardzo agresywnym a i tak ponieść druzgocącą porażkę
Odpisz
17 listopada 2014, 16:18
@kptBOMBA: Nie, nie jest bezpodstawne, internetowy wojowniku. Podejście typu "Ja wiem wszystko najlepiej" to kolejny powód do takiego porównania. "Nie wiem, ale się wypowiem" - kolejny.
Nie masz zielonego pojęcia o psychologii, ale się wypowiadasz.
Odpisz
19 listopada 2014, 13:36
@chupacabra001: sęk w tym, że ja nie prezentuję takiego podejścia
Odpisz
19 listopada 2014, 21:51
@kptBOMBA: Niestety z moich obserwacji wynika coś zupełnie innego.
Odpisz
21 listopada 2014, 17:59
@chupacabra001: no to masz ch**owe obserwacje
Odpisz
21 listopada 2014, 20:17
@kptBOMBA: Aha.
"chyba lepiej wiem na co mam wpływ a na co nie, co nie?"
Jak wspomniałem wyżej, Twoje podejście w stylu "Ja wiem wszystko najlepiej".
Odpisz
25 listopada 2014, 12:24
@chupacabra001: to o czym ja mówiłem, jest poparte twardymi argumentami
Odpisz
25 listopada 2014, 12:53
@kptBOMBA: Nie widzę tam żadnych argumentów, a już na pewno nie twardych. Psychologii nie oszukasz, bo każdy z nas ma psychikę skonstruowaną w ten sam sposób - wyjątkami są jedynie osoby z zaburzeniami, np socjopaci, psychopaci, etc.
Odpisz
29 listopada 2014, 18:51
@chupacabra001: to zainwestuj w okulary
Odpisz
Edytowano - 29 listopada 2014, 20:28
@kptBOMBA: No i właśnie tak wygląda Twoje "argumentowanie"... A okulary mam, zainwestowałem w nie 22 lata temu.
Odpisz
23 grudnia 2014, 14:42
@chupacabra001: no to coś kiepska ta inwestycja
Odpisz
Edytowano - 1 stycznia 2015, 21:58
@kptBOMBA: ( ) ←Tu wstaw mem z człowiekiem jedzącym popcorn
Odpisz
15 października 2017, 09:29
@kptBOMBA: fajna kłótnia
Odpisz
5 lutego 2018, 20:00
@kamienny_pingwin: o ku*wa skomentowałem to
Odpisz
5 lutego 2018, 20:00
@kptBOMBA: ale zje**ny jesteś jednak bardzo
Odpisz
6 listopada 2014, 15:21
Szach-mat, feminazistki.
Odpisz
6 listopada 2014, 15:34
@chupacabra001: Zaraz feminazistki obrażą się o to, że faceci są im równi...
Odpisz
6 listopada 2014, 15:36
@DeadExtreme: Czy to nie jest feminizm ze strony mężczyzn że chcą być równi kobietom ?
Odpisz
6 listopada 2014, 15:37
@jacek1s: Jest, i dlatego mówimy o feminazistkach, a nie feministkach.
Odpisz
6 listopada 2014, 15:51
@jacek1s: A nie są? Według mnie, kobieta ma swoje prawa i mężczyzna ma swoje prawa...
Odpisz
6 listopada 2014, 15:56
@chupacabra001: Przecież to bardzo feministyczne stanowisko. Zrównano prawa kobiet do praw mężczyzn, czyż nie o to walczą feministki?
Odpisz
Edytowano - 6 listopada 2014, 16:47
@Myszkapl: Mowa o FEMINAZISTKACH, a nie o feministkach, zauważ różnicę.
Te pierwsze mają w rzyci prawa mężczyzn, obchodzą je jedynie przywileje dla kobiet. Tak, przywileje. Np:
Chcą, by każda partia polityczna składała się minimum 30% z kobiet. Czyli może istnieć partia składająca się w 100% z kobiet, ale nie może istnieć składająca się w 100% mężczyzn - ot równość według femi-nazistek.
Odpisz
Edytowano - 6 listopada 2014, 16:48
@Myszkapl: Ale on mówi o feminazistkach.
EDIT: W tej samej chwili. ;_;
Odpisz
6 listopada 2014, 16:51
@chupacabra001: Oj źle przeczytałam.
Odpisz
6 listopada 2014, 16:54
@amekninja555: Ot wyczucie. ;-]
Odpisz
6 listopada 2014, 16:55
@Myszkapl: Każdy ma prawo do błędu, nawet maszyna. :-]
Odpisz
6 listopada 2014, 15:30
skoro tak walczą o równouprawnienie to i powinny walczyć o tą kwestię, powiem tak, niema równouprawnienia, kobiety od zawsze miały lepiej.
Odpisz
6 listopada 2014, 16:46
@ozzie89: od 1918 (jeśli dobrze pamiętam rok ale wiek na pewno XX) miały prawo głosu
Odpisz
6 listopada 2014, 16:45
I to jest właśnie liberalizm! :)
Odpisz
6 listopada 2014, 15:41
no i czekam jak tak będzie w polsce
Odpisz
6 listopada 2014, 15:44
Nie dożyjsz.
Odpisz
6 listopada 2014, 15:14
Równouprawnienie ! :)
Odpisz