Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar nie_zesraj_sie

11 lipca 2020, 09:45

Avatar lelek

17 sierpnia 2012, 08:02

Jaruzelski przeszedł do Ruskich i za to mam żal.
Ale najbardziej za to ,że to Polak ,Polakowi zrobił krzywdę.

i mam to w Dupie czy to był generał czy nie ,Ruskim się podlizał ,a inni walczyli w imię wolności

Avatar ccrch

15 grudnia 2011, 16:23

TAMTEN LINK NIEDOBRY. TEN DOBRY: http://facebook.com/EMIGARNTPATRJOTA

Avatar Gaara

15 grudnia 2011, 10:52

@tachu99 No cóż, niestety za młody jestem, żeby móc poprzeć moje teorie doświadczeniem, wszystko co wiem zyskałem dzięki wielu materiałom i relacjom różnych ludzi :P A tak na prawdę to chyba nigdy się nie dowiemy czy to co robił przyniosło wolność, czy to była tylko nieunikniona kolej rzeczy. Pamiętajmy, że ZSRR już się powoli rozpadało, a trwająca w tym czasie interwencja radziecka w Afganistanie jeszcze dobiła wschodniego kolosa.

Avatar Gaara

14 grudnia 2011, 11:18

Nie, żebym chciał wywołać jakieś kłótnie, to tylko moja opinia, ale takim rozumowanie, że robił to dla dobra kraju można usprawiedliwić Hitlera i Stalina. I jeszcze takie małe pytanie, kim jest Jaruzelski, że miał prawo decydować co jest lepsze dla narodu wbrew narodowi? Nie jestem za tym, żeby dręczyć takich ludzi na starość i nie popieram osób, które np. siedzą i blokują ulicę, ale pamiętajmy jednak, że nikt nie jest bez winy. Przypominam, że to tylko i wyłącznie moja opinia. Pozdrawiam i mam nadzieje, że mnie w komentarzach nie zjedziecie ;P

Avatar tachu99

14 grudnia 2011, 20:54

@Gaara: Stalin i Hitler robili źle i skończyło się źle a Jaruzelski robił niby źle ale to doprowadziło w sumie szybko do wolności.

Avatar elipson

14 grudnia 2011, 20:05

Oczywiście sandały i białe skarpety. Widać, że prawdziwy Polak

Avatar Mnich1

13 grudnia 2011, 15:26

W dupie byliście i gówno widzieliście.
On uchronił Polskę od tego że teraz byście sobie prawili po rusyjsku !
Myślicie że jakbyśmy nie byli przygotowani na napad ze strony ZSRR ktoś by nam pomógł ? W życiu ! Na dodatek Ukrańskie syny też czyhały na naszą ziemie !
Bardzo dobrze zrobił i patrząc przez pryzmat jednie śmierci setek, a nie tysięcy jestem z generała dumny ! Ma jaja i każdy kto każe mu przepraszać niech zemrze bo sam by nic nie zrobił dla dobra kraju !

Avatar
Konto usunięte

13 grudnia 2011, 17:16

@Mnich1: No tak w tym masz racje, ale czy: gen. Jaruzelski zabijał polaków i żydów, było dobre? To że wyraził zgodę na zestrzelenia polskiego cywilnego samolotu którym lecieli Polacy bo chcieli uciec z kraju aby nie żyć w wojnie domowej gdzie zabijano polaków, było dobre? To że był odpowiedzialny za tłumienie i zastrzelenie wielu protestujących ludzi, było dobre? Czy ci ludzie zrobili mu coś złego? Mógł tego nie robić ale cóż...

Avatar chupacabra001

13 grudnia 2011, 17:27

"To że był odpowiedzialny za tłumienie i zastrzelenie wielu protestujących ludzi"
A co chcesz zrobić z protestem? Z buntem nie robi się nic innego.

Avatar Mnich1

13 grudnia 2011, 17:32

Był Generałem tak jak każdy inny żołnierz zabijał swoich, a Żydów jak każdy inny człowiek mógł zasłużyć.
To że wydał takie, a nie inne polecenia świadczą o głupocie to prawda.
Lecz nigdy nie powinny nam zasłaniać prawdziwego celu obrony RP, może i niesłusznie byli zabijanie ale pamiętaj że w tamtych czasach ludzie byli jak bydło.
Większość zbrodni zrobiła milicja która była najmowana poprzez ludzi którzy mieli pomagać innym.
Za to bydło też Jaruzelski ma odpowiadać ? Za pijaństwo i głupotę ludzką ? Nie ? A to dziwne bo głównie za to ludzie go nienawidzą za to że sąsiad jednego z drugim gdy schlał mordę bił wszystkich co nie powinien.
Nigdy nie będę rzucał na niego złego słowa bo działał w dobrej mierze, a jeszcze więcej Bolszewików nam nie brakowało.
Poza tym kim my jesteśmy by oceniać inny przez pryzmat kilku zdarzeń ?
Nigdy się nie dowiemy co by było gdyby więc nie wiemy czy te wybory były słuszne, a szczucie już osłabłego dziadka jest jedynie pokazaniem ludzkiej zawiści, nienawiści oraz bezlitośności wobec innych którzy byli na tyle odważni by coś zrobić w tej sprawie, a nie założyć ręce i czekać jakoś to będzie !

Avatar Mnich1

13 grudnia 2011, 17:34

@chupacabra001: Dokładnie oczywiście że można było to zrobić pokojowo ale ludzie nie dawali sobie przemówić że to było dla ich dobra !
Już nie rządził nimi towarzysz Stalin, a Polski generał jednak lud nie, nie i jeszcze raz nie !
Poza tym skala mordów jaka by była bez interwencji służb była by dużo większa.
Wolność bez kontroli jest na równi z chaosem !

Avatar
Konto usunięte

13 grudnia 2011, 19:34

@Mnich1: Jaka wiedza! :D Przynajmniej z tobą na inteligenty poziomie można "podyskutować" :] Inny (przeciętny użytkownik jeja) wyzwał by mnie i jeszcze dodał na listę neo ;p

Avatar Mnich1

13 grudnia 2011, 19:52

I vice versa większość gdy odpowiada albo to zawiera masę wyzwisk, złości oraz masę żółci wylewanej poprzez klawiaturę albo też przykłady z bani :D
A warto mieć z kim popisać nawet jeśli poglądy się różnią bardziej lub mniej ! (a może wcale ?)
Dobry przykład właśnie jest na temat wojny, czy w bitwie (i nie tylko) cel uświęca środki (inaczej też po trupach do celu) czy może starać się wykorzystywać minimum.
W obu przypadkach są skrajne przypadki, można je zauważyć właśnie w czasie tego stanu wojennego.
100 ludzi, 100 różnych uwag (bo komuś ktoś z rodzinny mógł w zamieszkach zginąć i wtedy generała nie poprze) ale na ilość boską nie rozumiem czemu człowiek rozdrapuje te rany ?
Co by było gdyby to nie jest powód do argumentowania i rozpamiętywania tamtego czasu bo jest to stek bzdur !
To tak jakby zakładać że gdyby Lenin nie zrobił z Rosji bolszewików kraju byśmy teraz ''sprechali'' po niemiecku !
Paranoja ! Zwłaszcza jeśli ktoś słucha tylko tych którzy najgłośniej krzyczą...

Avatar amanda

14 grudnia 2011, 09:30

@Mnich1: dla mnie koleś z obrazka parodiuje właśnie osoby krzyczące najwięcej na stan wojenny. znaki chrześcijaństwa, klapki i skarpety, bałagan, szalik polskiej reprezentacji to znaki typowego polaka, który krytykuje coś samemu tkwiąc w czarnej d****. bo jak inaczej nazwać dewota-bałaganiarza-brudasa, ale PROTESTUJĄCEGO DUMNIE?

Avatar SzeResZ

14 grudnia 2011, 04:56

Ta, tylko typek ze zdjęcia (pomimo fajnych skarpet) przed zrobieniem zdjęcia powinien skonsultować się z lekarzem, farmaceutą lub słownikiem. "Pamientam" heh classic fail

Avatar tachu99

13 grudnia 2011, 21:18

Jeszcze siedzą pod jego domem.Fakt nie przepadam za nim ale to nie znaczy ze nie może rano iść po chleb czy jajka bo siedzą tam jakieś hipisy czy rodziny zmarłych.Jak chcą się wyżalić to do kościoła a nie ulice blokują.A tak po za tym to ruskich czołgów nie było na granicy.Były w Polsce.Przecież Legnica ,,Mała Moskwa`` Mieli wszędzie tyle sprzętu że tylko otwierają bramy jednostki i by było jak w Budapeszcie i Pradze.W Polsce był ich największy(po za rosją oczywiście)skład broni wojsk czołgów i tak dalej właśnie w Legnicy.Gdy by ktoś się pytał mam 12-13 lat.

Avatar
Konto usunięte

13 grudnia 2011, 21:01

to była konieczność dobrze że wprowadził stan wojenny

Avatar BUCxD

13 grudnia 2011, 14:51

ja tez

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar ccrch
Dodane przez: ccrch

Zależy kim się wcześniej było

Zazdroszczę Tadeuszowi

Dorime

Taktyk

Angielskie śmieszki

Optymiści

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka